Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej klasy Z (ulica Walerego Sławka) z drogą gminną klasy L (ulica Puszkarska)
PREZYDENT MIASTA KRAKOWA Kraków, 30.08.2022 r.
AU-01-6.6740.4.17.2019.ZZA
OBWIESZCZENIE
Prezydenta Miasta Krakowa
o wydaniu postanowienia o sprostowaniu oczywistej omyłki pisarskiej w decyzji
Nr 5/6740.4/2020 z 03.03.2020 r., znak: AU-01-6.6740.4.17.2019.ZZA,
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 735), Prezydent Miasta Krakowa zawiadamia że, w dniu 30.08.2022 r. zostało wydane postanowienie o sprostowaniu oczywistej omyłki pisarskiej dla decyzji w decyzji Nr 5/6740.4/2020 z 03.03.2020 r., znak: AU-01-6.6740.4.17.2019.ZZA, zezwalającej na realizację inwestycji drogowej pn.: „Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej klasy Z (ulica Walerego Sławka) z drogą gminną klasy L (ulica Puszkarska) w zakresie:
• rozbudowy odcinka ulicy Walerego Sławka od km 0+021,63 do km 0+279,52 oraz od km 0+000,00 do km 0+025,19;
• rozbudowy odcinka ul. Puszkarskiej od km 0+025,19 do km 0+115,37;
• przebudowy zjazdów na całej długości wnioskowanego odcinka;
• przebudowy chodników na całej długości wnioskowanego odcinka;
• budowy ścieżki rowerowej od km 0+051,19 do km 0+276,73 oraz od km 0+000,00 do km 0+098,83;
• przebudowy ścieżki rowerowej od km 0+098,83 do km 0+115,37;
• przebudowy miejsc postojowych wraz z jezdnią manewrową od km 0+025,22 do km 0+080,78;
• budowy schodów terenowych w km 0+130,89 i w km 0+150,02;
• przebudowy sieci elektroenergetycznej od km 0+031,70 do km 0+308,83;
• przebudowy podziemnej sieci teletechnicznej od km 0+011,95 do km 0+235,01;
• przebudowy napowietrznej sieci teletechnicznej od km 0+104,91 do km 0+251,91;
• budowy podziemnej sieci teletechnicznej od km 0+139,94 do km 0+191,78;
• przebudowy sieci wodociągowej od km 0+000,00 do km 0+277,12 oraz od km 0+014,80 do km 0+133,72;
• przebudowy i rozbudowy oświetlenia ulicznego od km 0+027,51 do km 0+313,74 oraz od km 0+009,12 do km 0+089,21;
• przebudowy kanalizacji deszczowej od km 0+024,63 do km 0+217,62;
• budowy kanalizacji deszczowej od km 0+233,90 do km 0+257,89;
• rozbiórki i budowy kanalizacji deszczowej od km -0+002,62 do km 0+107,66;
• rozbiórki i budowy wiat przystankowych;
• rozbiórki ogrodzenia od km 0+035,22 do km 0+187,28;
• wycinki kolidującej zieleni;
zlokalizowanej na działkach znajdujących się w liniach rozgraniczających projektowany pas drogowy
(w nawiasach podano numery działek powstałych w wyniku podziału pod planowaną inwestycje):
• nr: 19/12, 19/13, 19/14, 19/15, 27/10, 29/3, 29/4, 30/2, 32/2, 33/2, 34/2, 35/2, 36/4, 36/5, 36/6 (36/7, 36/8), 37/1, 37/2 (37/3, 37/4), 38/1, 38/2 (38/3, 38/4), 39/2, 40/5, 46/13, 47/3, 47/7, 48/3, 48/5, 48/11, 48/18, 54/3, 54/8, 55/3, 55/4, 56/18, 56/19, 56/20, 56/23, 56/24, 56/26, 56/27 (56/34, 56/35), 56/28 (56/36, 56/37), 56/29, 56/30, 56/31 (56/39), 56/32, 56/33, 57/306, 57/308, 57/309, 57/310, 242/3, 251/17, 251/19, 251/28, 251/29, 251/32 (251/33, 251/34) jedn. ewid. Podgórze, obręb 0047
• nr: 4/5, 269/6, 571/8, 572/7, 831, 832, 833, 834, 835 jedn. ewid. Podgórze, obręb 0049
oraz działkach znajdujących się poza liniami rozgraniczającymi drogę, na których zachodzi konieczność ustalenia obowiązku przebudowy istniejących sieci uzbrojenia terenu oraz przebudowy istniejących zjazdów ( w nawiasach podano numery działek powstałych w wyniku podziału pod planowaną inwestycję):
• nr: 19/13, 19/14, 19/15, 56/31 (56/38), 57/309 j. ewid. Podgórze, obr. 47,
• nr: 4/4, 3/21 j. ewid. Podgórze, obr 49”.
Zapoznanie z aktami sprawy możliwe jest po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu wizyty z inspektorem prowadzącym sprawę.
Kontakt z urzędem możliwy jest także z wykorzystaniem komunikacji telefonicznej oraz korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego).
W związku z powyższym, zgromadzony materiał dowodowy może zostać udostępniony poprzez przesłanie zainteresowanym stronom postępowania kopii wybranych (konkretnie wskazanych) dokumentów drogą elektroniczną (przez platformę ePUAP) - z uwzględnieniem możliwości technicznych i teleinformatycznych tutejszego urzędu.
Ponadto informuje się o możliwości założenia konta na Portalu Klienta, za pośrednictwem którego strona ma możliwość zapoznania się z etapami rozpatrywanej sprawy oraz treścią zgromadzonych pism i dokumentów (instrukcja obsługi Portalu Klienta w załączeniu).
Godziny kontaktu telefonicznego: poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godz. od 8.00-15.00.
Inspektor prowadzący sprawę: główny specjalista Zbigniew Zając, tel. nr 12 616 8049, e-mail: Zbigniew.Zajac@um.krakow.pl.
Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postepowania administracyjnego doręczenie postanowienia uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Na postanowienie z 30.08.2022 r. o sprostowaniu oczywistej omyłki pisarskiej przysługuje stronom zażalenie do Wojewody Małopolskiego w Krakowie ul. Basztowa 22, za pośrednictwem Prezydenta Miasta Krakowa - Wydziału Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa, w terminie 21 dni od dnia ukazania się publicznego obwieszczenia.