Prezydent Miasta Krakowa zaprasza mieszkańców i mieszkanki Krakowa, instytucje oraz organizacje pozarządowe i podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz inne zainteresowane podmioty do wzięcia udziału w konsultacjach społecznych dotyczących projektu Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii na lata 2023-2026.
Konsultacje społeczne prowadzone są na podstawie Uchwały nr CXI/2904/18 Rady Miasta Krakowa z dnia 26 września 2018 r. w sprawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami Gminy Miejskiej Kraków oraz z Krakowską Radą Działalności Pożytku Publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1057 ze zm.) projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji.
Celem konsultacji jest zebranie uwag i opinii mieszkańców oraz instytucji i organizacji pozarządowych dotyczących lokalnych działań planowanych na lata 2023-2026 w zakresie profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień.
W ramach konsultacji, które są prowadzone przez Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia Urzędu Miasta Krakowa w okresie od 30 września do 21 października br. mieszkańcy oraz organizacje pozarządowe mają możliwość:
Formularze konsultacyjne:
Materiały do konsultacji:
W przypadku pytań lub wątpliwości można kontaktować się z Panią Bożeną Opach – kierownikiem Referatu ds. Seniorów Wydziału Polityki Społecznej i Zdrowia Urzędu Miasta Krakowa (adres e-mail: bozena.opach@um.krakow.pl; tel.: 12 616 78 06) lub Panem Markiem Jachowiczem – pracownikiem Referatu ds. Seniorów (adres e-mail: marek.jachowicz@um.krakow.pl; tel.: 12 616 78 07).