„Rozbudowa ulicy Orawskiej (droga gminna klasy technicznej L) w Krakowie (...)
OBWIESZCZENIE
Prezydenta Miasta Krakowa
o wszczęciu postępowania administracyjnego
o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Zgodnie z art. 49, art.10 § 1 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2000) w związku z art. 11d ust. 5 Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 176), Prezydent Miasta Krakowa zawiadamia, że 08.08.2022 r., zostało wszczęte postępowanie administracyjne znak: AU-01-6.6740.4.24.2022.IRE na wniosek Prezydenta Miasta Krakowa działającego przez Dyrektora Zarządu Dróg Miasta Krakowa – ul. Centralna 53 Kraków, w imieniu którego przed urzędem występuje Pan Dominik Adamczyk, w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej dla zamierzenia pn.:
"Rozbudowa ulicy Orawskiej (droga gminna klasy technicznej L) w Krakowie na odcinku od wjazdu na stację paliw (Shell) do działki nr 123 obr. 12 Podgórze w zakresie budowy chodnika, kanału technologicznego, oświetlenia, elementów odwodnienia oraz przebudowy skrzyżowania z ulicą Czackiego (droga gminna klasy D), przebudowy zjazdów, sieci energetycznej NN i SN.”
na działkach ewidencyjnych oznaczonych numerami:
- 524 - związane z koniecznością przebudowy innych dróg publicznych - na podstawie art. 11f ust. 1 pkt. 8 ppkt. g Ustawy ZRID z dnia 10.04.2003r.
- 124/2 (124), 125/2 (125), 127/2 (127) - związane z koniecznością przebudowy istniejących zjazdów - na podstawie art. 11f ust. 1 pkt. 8 ppkt. h Ustawy ZRID
z dnia 10.04.2003r.
W związku z powyższym informuje się, że strony postępowania, mogą zapoznać się w każdym stadium postępowania z całością zgromadzonego materiału dowodowego i złożyć ewentualne wnioski i zastrzeżenia w Wydziale Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa – ul. Mogilska 41.
Uwagi i zastrzeżenia można także nadać przesyłką pocztową, kurierską u wybranego przez Państwa operatora.
Odpowiedzi na wszystkie uwagi i zastrzeżenia stron postępowania zostaną zawarte w uzasadnieniu decyzji kończącej postępowanie.
Zapoznawanie się z dokumentacją będzie możliwe jedynie po uprzednim umówieniu terminu i godziny udostepnienia akt sprawy, u inspektora prowadzącego postępowanie pod nr telefonu: (12) 616 85 59.
Zgodnie z art. 49 ustawy Kodeks postepowania administracyjnego doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, tj. ukazania się niniejszego obwieszczenia.
Za strony postępowania, ustalone na podstawie danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków/odpisy z KW (dokumenty w aktach sprawy) uznani zostali: wnioskodawca, właściciele, użytkownicy wieczyści oraz zarządcy nieruchomości objętych wnioskiem o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej, a także podmioty, które w toku postępowania wykazały swój interes prawny w rozumieniu art. 28 k.p.a. w zw. z art. 11i ust. 1 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.