Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym (…) na dz. nr 71,83/2,83/4 obr. 35 Podgórze przy ul. Władysława Konopczyńskiego w Krakowie
PREZYDENT MIASTA KRAKOWA Kraków, dnia 17.02.2023 r.
AU-02-4.6730.2.103.2021.MKW.ŁBR
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 z późn. zm.), zawiadamia się strony postępowania, iż w związku z odwołaniem z dnia 15.01.2023 r., od decyzji Prezydenta Miasta Krakowa Nr AU-2/6730.2/872/2022 z dnia 19.12.2022 r. ustalającej warunki zabudowy dla inwestycji pn.: „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz usługami na części parteru wraz z budową zjazdu na działkach nr 71, 83/2, 83/4 obręb 35 Podgórze przy ul. Władysława Konopczyńskiego w Krakowie” oraz o umorzeniu postępowania w sprawie ustalenia warunków zabudowy w części odnoszącej się do budowy zjazdu publicznego na działce nr 107/11 obr. 35 Podgórze, tj. działki stanowiącej drogę publiczną - ul. prof. Władysława Konopczyńskiego. Pismem z dnia 17.02.2023 r. tut. Organ przekazał akta przedmiotowego postępowania wraz z odwołaniem do rozpatrzenia przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Krakowie.
Zapoznanie z aktami sprawy w lokalu organu administracji publicznej (tj. w Wydziale Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa, ul. Mogilska 41, 31-545 Kraków) możliwe jest po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu wizyty z inspektorem prowadzącym sprawę. Kontakt z urzędem możliwy jest także z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego). W związku z powyższym, zgromadzony materiał dowodowy może zostać udostępniony poprzez przesłanie zainteresowanym stronom postępowania kopii wybranych (konkretnie wskazanych) dokumentów drogą elektroniczną (przez platformę ePUAP lub na wskazany adres poczty elektronicznej) - z uwzględnieniem możliwości technicznych i teleinformatycznych tutejszego urzędu. Przekazanie materiału dowodowego na adres poczty elektronicznej możliwe będzie jedynie w sytuacji, gdy możliwa będzie jednoznaczna identyfikacja adresata poczty elektronicznej.
Godziny kontaktu telefonicznego: poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godz. 7.40 - 15.00.
Inspektor prowadzący sprawę: Łukasz Bratek, tel. 12 616 81 19, e-mail: Lukasz.Bratek@um.krakow.pl
Z treścią materiału dowodowego, tj. dokumentacją sprawy oraz treścią odwołania, strony mogą zapoznać się w Samorządowym Kolegium Odwoławczym w Krakowie, ul. Lea 10, 30-048 Kraków.
Obwieszczenie nastąpiło dnia: 17.02.2023 r.