Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym, zagospodarowaniem terenu, zjazdem oraz drogą dojazdową przy ul. Macedońskiej
PREZYDENT MIASTA KRAKOWA Kraków, dnia 22.02.2023 r.
AU-02-4.6730.2.498.2022.AGJ
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 ze zm.), zawiadamia się strony postępowania, iż w toku prowadzonego postępowania w przedmiocie ustalenia warunków zabudowy dla zamierzenia inwestycyjnego pn.: „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym wraz z zagospodarowaniem terenu obejmujący: budowę drogi wewnętrznej, miejsc postojowych, chodników na działkach nr 456/192, 482/7, 482/8, 482/11, 482/12 (część), 482/13 (część), 482/14, 484/6, 484/7, 484/8, 488/9, 488/10, 488/11, 488/12, 671/7, 671/8 (część), 676/16 (część), 664/8 (część), 665/6 (część), 456/166 (część) obr. 49 Podgórze wraz z budową/ przebudową zjazdu i drogi dojazdowej na działkach nr 812/15, 456/166, 665/6, 664/8, 676/16, 671/7, 671/8 obr. 49 Podgórze przy ul. Macedońskiej w Krakowie”,
- tut. organ wystąpił do Marszałka Województwa Małopolskiego o wydanie postanowienia w przedmiocie uzgodnienia projektu decyzji dla zamierzenia inwestycyjnego objętego przedmiotowym wnioskiem, zgodnie z kompetencjami;
- zgromadzony został kompletny materiał dowodowy w sprawie.
Zapoznanie z aktami sprawy w lokalu organu administracji publicznej (tj. w Wydziale Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa, ul. Mogilska 41, 31-545 Kraków) możliwe jest po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu wizyty z inspektorem prowadzącym sprawę. Kontakt z urzędem możliwy jest także z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego). W związku z powyższym, zgromadzony materiał dowodowy może zostać udostępniony poprzez przesłanie zainteresowanym stronom postępowania kopii wybranych (konkretnie wskazanych) dokumentów drogą elektroniczną (przez platformę ePUAP lub na wskazany adres poczty elektronicznej) - z uwzględnieniem możliwości technicznych i teleinformatycznych tutejszego urzędu. Przekazanie materiału dowodowego na adres poczty elektronicznej możliwe będzie jedynie w sytuacji, gdy możliwa będzie jednoznaczna identyfikacja adresata poczty elektronicznej.
Godziny kontaktu telefonicznego: poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godz. 7.40 - 15.00.
Inspektor prowadzący sprawę: Aneta Gajdowska, tel. 12 616 81 66, e-mail: Aneta.Gajdowska@um.krakow.pl
Stronom postępowania przysługuje również prawo wypowiedzenia się co do zebranego materiału dowodowego oraz złożenia ewentualnych uwag i wniosków
Wszelkie zastrzeżenia, uwagi i zarzuty wniesione przez strony postępowania w toku prowadzonego postępowania zostaną rozstrzygnięte w trakcie toczącego się postępowania, zaś odpowiedź na nie znajdzie się w decyzji kończącej przedmiotowe postępowanie.
Obwieszczenie nastąpiło dnia: 22.02.2023 r.