Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym, zagospodarowaniem terenu, inf. tech. przy ul. Macedońskiej w Krakowie
PREZYDENT MIASTA KRAKOWA Kraków, dnia 28.04.2023 r.
AU-02-4.6730.2.498.2022.AGJ
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 2000 z późn. zm.), zawiadamia się strony postępowania, iż w związku z odwołaniem z dnia 02.04.2023 r., od decyzji Prezydenta Miasta Krakowa Nr 132/6730.2/2023 z dnia 16.03.2023 r. w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla zamierzenia inwestycyjnego pn.: „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym wraz z zagospodarowaniem terenu obejmujący: budowę drogi wewnętrznej, miejsc postojowych, chodników na działkach nr 456/192, 482/7, 482/8, 482/11, 482/12 (część), 482/13 (część), 482/14, 484/6, 484/7, 484/8, 488/9, 488/10, 488/11, 488/12, 671/7, 671/8 (część), 676/16 (część), 664/8 (część), 665/6 (część), 456/166 (część) obr. 49 Podgórze wraz z budową/ przebudową zjazdu i drogi dojazdowej na działkach nr 812/15, 456/166, 665/6, 664/8, 676/16, 671/7, 671/8 obr. 49 Podgórze przy ul. Macedońskiej w Krakowie”, pismem z dnia 28.04.2023 r. tut. Organ przekazał akta przedmiotowego postępowania wraz z odwołaniem do rozpatrzenia przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Krakowie.
Zapoznanie z aktami sprawy w lokalu organu administracji publicznej (tj. w Wydziale Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa, ul. Mogilska 41, 31-545 Kraków) możliwe jest po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu wizyty z inspektorem prowadzącym sprawę. Kontakt z urzędem możliwy jest także z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego). W związku z powyższym, zgromadzony materiał dowodowy może zostać udostępniony poprzez przesłanie zainteresowanym stronom postępowania kopii wybranych (konkretnie wskazanych) dokumentów drogą elektroniczną (przez platformę ePUAP lub na wskazany adres poczty elektronicznej) - z uwzględnieniem możliwości technicznych i teleinformatycznych tutejszego urzędu. Przekazanie materiału dowodowego na adres poczty elektronicznej możliwe będzie jedynie w sytuacji, gdy możliwa będzie jednoznaczna identyfikacja adresata poczty elektronicznej.
Godziny kontaktu telefonicznego: poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godz. 7.40-15.00.
Inspektor prowadzący sprawę: Aneta Gajdowska, tel. nr 12 616 81 66., e-mail: Aneta.Gajdowska@um.krakow.pl
Z treścią materiału dowodowego, tj. dokumentacją sprawy oraz treścią odwołania, strony mogą zapoznać się w Samorządowym Kolegium Odwoławczym w Krakowie, ul. Lea 10, 30-048 Kraków.
Obwieszczenie nastąpiło dnia: 28.04.2023 r.