Przebudowa i nadbudowa budynku wielorodzinnego przy Al. Krasińskiego 21 w Krakowie
PREZYDENT MIASTA KRAKOWA Kraków, dnia 25.05.2025r.
AU-02-3.6730.2.63.2022.KCZ
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity, Dz. U. z 2023r., poz. 775), zawiadamia się strony postępowania, iż na wniosek Inwestora złożony w dniu 12.05.2023r., postanowieniem z dnia 25.05.2023r. zawieszono postępowanie w sprawie ustalenia warunków zabudowy dla zamierzenia inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego, polegająca na: podniesieniu ściany kolankowej od strony dziedzińca, wykonaniu zewnętrznej komunikacji (galerii-kładki), zmianie geometrii dachu, wykonaniu okien połaciowych od strony elewacji frontowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania poddasza z funkcji gospodarczej na funkcję mieszkalną, budowa windy zewnętrznej na wewnętrznym dziedzińcu wraz z infrastrukturą techniczną na działkach nr 37, 483 i 495 obr. 145 Śródmieście przy Al. Krasińskiego 21 w Krakowie”.
Z dokumentacją zgromadzoną w przedmiotowym postępowaniu, strony postępowania mogą zapoznać się w siedzibie Wydziału Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa ul. Mogilska 41, pokój nr 1, w godzinach przyjęć stron: poniedziałek-piątek w godz. 8.00-15.00
Kontakt z urzędem możliwy jest także z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego).
W związku z powyższym, zgromadzony materiał dowodowy może zostać udostępniony poprzez przesłanie zainteresowanym stronom postępowania kopii wybranych (konkretnie wskazanych) dokumentów drogą elektroniczną (przez platformę ePUAP lub na wskazany adres mailowy) - z uwzględnieniem możliwości technicznych i teleinformatycznych tutejszego urzędu.
Ponadto informuje się o możliwości założenia konta na Portalu Klienta, za pośrednictwem którego strona ma możliwość zapoznania się z etapami rozpatrywanej sprawy oraz treścią zgromadzonych pism i dokumentów (instrukcja obsługi Portalu Klienta w załączeniu).
W przypadku złożenia wniosków, zarzutów i uwag informuje się, że każde pismo dotyczące sprawy jw. zostanie włączone do akt sprawy i poddane ocenie, a odpowiedź na nie znajdzie się w decyzji kończącej postępowanie w sprawie.
Składanie uwag może odbywać się również poprzez skrzynkę mailową organu uwagi-au@um.krakow.pl z wyróżnikiem sprawy w postaci jej sygnatury w tytule maila.
Godziny kontaktu telefonicznego: poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godz. od 8.00-15.00.
Inspektor prowadzący sprawę: Kamil Czerniawski, tel. 616 81 78, e-mail: Kamil.Czerniawski@um.krakow.pl
Obwieszczenie nastąpiło dnia: 25.05.2023r.
Informacje dodatkowe - PORTAL KILIENTA
W celu sprawnej komunikacji z Wydziałem Architektury i Urbanistyki zachęcamy do założenia konta na Portalu Klienta. Jest to aplikacja skierowana do stron postępowania w sprawach prowadzonych przez Wydział. Za pośrednictwem portalu, zalogowany użytkownik ma możliwość zapoznania się z informacjami o etapie rozpatrywania sprawy oraz z treścią kluczowych dokumentów i pism w sprawie. Użytkownik uzyskuje dostęp tylko do spraw, w których przysługują mu uprawnienia strony postępowania.
Konto w Portalu Klienta można założyć składając wniosek o utworzenie konta za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, ePUAP- stosując tzw. Pismo ogólne do którego należy podłączyć wniosek o utworzenie konta w Portalu Klienta (link do informacji nt. portalu Klienta: https://www.bip.krakow.pl/?mmi=12920.)