„Rozbudowa drogi gminnej nr 602498K - ul. Irzykowskiego klasy technicznej D (...)"
AU-01-6.6740.4.1.2023.EŚW Kraków, dnia 19.06.2023 r.
O B W I E S Z C Z E N I E
P r e z y d e n t a M i a s t a K r a k o w a
o wszczęciu postępowania administracyjnego
o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Na podstawie art.10 § 1, art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. 2023 r. poz. 775 z późn. zm.) w związku z art. 11d ust. 5 Ustawy z 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 162), zawiadamia się, że 13.01.2023 r. sprawa znak: AU-01-6.6740.4.1.2023.EŚW zostało wszczęte postępowanie administracyjne na wniosek Prezydenta Miasta Krakowa działającego przez Dyrektora Zarządu Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna 53 31-586 Kraków, w imieniu którego przed urzędem występuje Pan Marszałek Bartosz, w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji drogowej dla zamierzenia pn.:
„Rozbudowa drogi gminnej nr 602498K - ul. Irzykowskiego klasy technicznej D (dojazdowa) wraz z rozbudową skrzyżowań z drogą gminną nr 602413K - ul. Godebskiego klasy technicznej L (lokalna) i drogą gminną nr 603034K - ul. Pankiewicza klasy technicznej L (lokalna) oraz budową i przebudową niezbędnej infrastruktury w mieście Kraków, gm. M. Kraków, powiat m. Kraków, województwo małopolskie”
zlokalizowanej na:
• działkach znajdujących się w liniach rozgraniczających teren inwestycji, w projektowanym pasie drogowym drogi gminnej nr 602498K – ul. Irzykowskiego zgodnie z art. 11f ust. 1 pkt 2 Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (w nawiasach podano numery działek powstałych w wyniku podziału):
204 (204/2), 41/5 (41/7), 42/5 (42/6), 43 (43/2), 44/9, 44/8 (44/12), 44/11, 44/10 (44/14), 45/9, 45/10 (45/26), 45/3 (45/20), 45/7 (45/24), 45/6 (45/22), 46/12, 46/11 (46/35), 46/14, 46/13 (46/28), 46/16, 46/15 (46/29), 46/17 (46/33), 72/13 (72/40), 72/12 (72/32), 72/11 (72/30), 72/18 (72/36), 72/19 (72/38), 72/20, 72/21 (72/34), 72/8 (72/28), 72/6 (72/26), 72/5 (72/24), 72/4 (72/22), 73/9, 73/10 (73/15), 73/7 (73/13), 73/11 (73/21), 73/12 (73/18), jedn. ew. Nowa Huta, obręb nr 14,
• działkach znajdujących się w liniach rozgraniczających teren inwestycji, w projektowanym pasie drogowym innej drogi publicznej, tj. drogi gminnej nr 602413K – ul. Godebskiego zgodnie z art. 11f ust. 1 pkt 2 Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (w nawiasach podano numery działek powstałych w wyniku podziału):
247 (247/1), 248 (248/2), 249 (249/1), 41/5 (41/6), 204 (204/1), 73/11 (73/20), 73/12 (73/17), jedn. ew. Nowa Huta, obręb nr 14,
• działkach znajdujących się w liniach rozgraniczających teren inwestycji, w projektowanym pasie drogowym innej drogi publicznej, tj. drogi gminnej nr 603034K – ul. Pankiewicza zgodnie z art. 11f ust. 1 pkt 2 Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (w nawiasach podano numery działek powstałych w wyniku podziału):
46/15 (46/30), 46/17 (46/32), 204 (204/3), 72/13 (72/41), 205/2 (205/7), 65/29 (65/39), jedn. ew. Nowa Huta, obręb nr 14,
• części działek znajdujących się poza liniami rozgraniczającymi teren inwestycji, na których zachodzi konieczność ustalenia obowiązku rozbiórki istniejących obiektów budowlanych nieprzewidzianych do dalszego użytkowania zgodnie z art. 11f ust. 1 pkt 8 lit. c, budowy lub przebudowy sieci uzbrojenia terenu zgodnie z art. 11f ust. 1 pkt 8 lit. e, przebudowy zjazdów zgodnie z art. 11f ust. 1 pkt 8 lit. h oraz budowy lub przebudowy urządzeń wodnych zgodnie z art. 11f ust. 1 pkt 8 lit. f Ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r.
o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (w nawiasach podano numery działek powstałych w wyniku podziału, objętych obowiązkiem):
74/5, 74/7, 74/8, 249 (249/2), 216, 39/2, 41/5 (41/8), 42/5 (42/7), 43 (43/1), 44/2, 44/8 (44/13), 44/10 (44/15), 45/3 (45/19), 45/7 (45/23), 46/11 (46/34), 46/13 (46/27), 46/15 (46/31), 205/2 (205/6, 205/8), 205/3, 65/29 (65/40), 65/9, 207, 181/11, 72/13 (72/42), 72/12 (72/33), 72/11 (72/31), 72/18 (72/37), 72/15, 72/19 (72/39), 72/21 (72/35), 72/8 (72/29), 72/6 (72/27), 72/5 (72/25), 72/4 (72/23), 73/10 (73/16), 73/7 (73/14), 73/12 (73/19), jedn. ew. Nowa Huta, obręb nr 14,
oraz na całości działki nr 181/4, jedn. ew. Nowa Huta, obręb nr 14.
Wniosek w przedmiotowej sprawie obejmuje podziały nieruchomości:
jednostka ewidencyjna Kraków – Nowa Huta obręb 14:
W związku z powyższym informuje się, że strony mogą w każdym stadium postępowania zapoznać się z całością dotychczas zgromadzonego materiału dowodowego, a w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia złożyć ewentualne wnioski i zastrzeżenia w Wydziale Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa - ul. Mogilska 41. Uwagi i zastrzeżenia można także nadać przesyłką pocztową, kurierską u wybranego przez Państwa operatora, bądź za pomocą środków komunikacji elektronicznej na skrzynkę mailową organu uwagi-au@um.krakow.pl z wyróżnikiem sprawy w postaci jej sygnatury w tytule maila.
Odpowiedź na wszystkie uwagi i zastrzeżenia stron postepowania zostaną zawarte w uzasadnieniu decyzji kończącej postępowanie.
Stronami postępowania są: zawiadamiani na piśmie - wnioskodawca, właściciele i użytkownicy wieczyści oraz zawiadamiani w drodze obwieszczenia - zarządcy nieruchomości objętych wnioskiem o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej, nieruchomości bezpośrednio sąsiadujących, a także inne podmioty, które w toku postępowania wykażą swój interes prawny w rozumieniu art. 28 k.p.a. w zw. z art. 11i ust. 1 ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych , tj. na których chroniony przepisami prawa sposób wykonywania praw lub obowiązków może wpływać realizacja ww. inwestycji drogowej.
Zawiadomienie w formie obwieszczenia uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie i udostępnienie w Biuletynie Informacji Publicznej.
Godziny przyjęć stron: poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godz. od 8.30-14.30, tel. (12) 616 58 67.