Kraków, dnia 21.11.2023 r.
WS-05.6131.1.711.2023.AŻ
OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 775 – cyt. dalej jako „k.p.a.”) w związku art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 1336) zawiadamiam strony, że na wniosek Spółdzielni Mieszkaniowej "Kurdwanów Nowy", ul. W. Witosa 39, 30-612 Kraków zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew z terenu przy ul.Porucznika Halszki 1-3 parking dz. nr 508/43 obr. 48 Podgórze, ul.Stojałowskiego 17 dz. nr 201/8 obr. 65 Podgórze, ul.Witosa 21 dz. nr 508/21 obr. 48 Podgórze, ul.Witosa 25 dz. nr 508/20 obr. 48 Podgórze, ul.Wysłouchów 15 dz. nr 197/8 obr. 65 Podgórze.
Jednocześnie, zgodnie z art. 85 § 1 k.p.a. zawiadamiam że w dniu 18.12.2023 r. o godz. 11:00 odbędą się oględziny drzew wnioskowanych do usunięcia.
Oględziny rozpoczną się na terenie przy ul. Witosa 39
Zgodnie z art. 50 § 1 oraz art. 90 § 2 pkt 1 k.p.a. wzywa się
Spółdzielnię Mieszkaniową "Kurdwanów Nowy", ul. W. Witosa 39, 30-612 Kraków do:
Zgodnie z art. 28 k.p.a. „stroną postępowania jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek”.
Zgodnie z art. 49 k.p.a. zawiadomienie stron o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej może nastąpić w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej. Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.
Obwieszczenie nastąpiło dnia: 22.11.2023 r.
INFORMACJA ADMINISTRATORA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 unijnego ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzw. RODO) informujemy, że administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane dane osobowe, jest Prezydent Miasta Krakowa z siedzibą Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków. Dane osobowe będą przetwarzane przez nas w celu zarządzania wszystkimi elementami środowiska poprzez ustalanie warunków na korzystanie ze środowiska w drodze postępowania administracyjnego w zakresie kompetencji Prezydenta Miasta
Informujemy, że:
Ponadto informujemy, że masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: adres pocztowy – Plac Wszystkich Świętych 3-4 31-004 Kraków, adres e-mail: iod@um.krakow.pl.