Obwieszczenie ds. AU-02-4.6730.2.123.2022.ŁBR.JPR
PREZYDENT MIASTA KRAKOWA
AU-02-4.6730.2.123.2022.ŁBR.JPR Kraków, 20.12.2023 r.
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2023 r., poz. 775), zawiadamia się strony postępowania iż w toku prowadzonego postępowania w przedmiocie ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji pn. „Budowa budynku biurowo-usługowo-handlowo-hotelowego z garażem podziemnym, układem pieszo-jezdnym, naziemnymi miejscami postojowymi, infrastrukturą techniczną i drogową oraz zagospodarowaniem terenu na dz. nr 304/52, 304/51, 354/1, 354/2 obr. 43 Podgórze, przebudową zjazdu na dz. nr 280/1 obr. 69 Podgórze i dz. nr 354/2 obr. 43 Podgórze oraz infrastrukturą techniczną dodatkowo na dz. nr 343/21, 343/19, 304/78 obr. 43 Podgórze przy ul. Zawiłej w Krakowie”, pismem z dnia 15.12.2023 r. Pełnomocnik Inwestora Pani Paulina Sowula, ul. Ciepłownicza 20, 31-587 Kraków zwróciła się do tut. Wydziału o zawieszenie postępowania j.w. znak spr. AU-02-4.6730.2.123.2022.ŁBR.JPR
Zatem informuje się , iż nie wniesienie sprzeciwu wobec powyższego wniosku w ustawowym terminie, będzie traktowane jako brak sprzeciwu wobec zawieszenia.
Zapoznanie z aktami sprawy w lokalu organu administracji publicznej (tj. w Wydziale Architektury
i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa, ul. Mogilska 41, 31-545 Kraków) możliwe jest po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu wizyty z inspektorem prowadzącym sprawę. Kontakt z urzędem możliwy jest także z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego). W związku z powyższym, zgromadzony materiał dowodowy może zostać udostępniony poprzez przesłanie zainteresowanym stronom postępowania kopii wybranych (konkretnie wskazanych) dokumentów drogą elektroniczną (przez platformę ePUAP lub na wskazany adres poczty elektronicznej) - z uwzględnieniem możliwości technicznych i teleinformatycznych tutejszego urzędu. Przekazanie materiału dowodowego na adres poczty elektronicznej możliwe będzie jedynie w sytuacji, gdy możliwa będzie jednoznaczna identyfikacja adresata poczty elektronicznej.
Godziny kontaktu telefonicznego: poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godz. 7.40-15.00.
Inspektor prowadzący sprawę: Jarosław Proć, tel. nr 12 616 81 77.
e-mail: Jaroslaw.Proc@um.krakow.pl.
Zgodnie z art. 49b § 1 Kpa strona postępowania może złożyć wniosek o udostępnienie odpisu decyzji, we wniosku należy wskazać sposób i formę udostepnienia; organ, który wydał decyzję, niezwłocznie, nie później niż w terminie trzech dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis decyzji w sposób i formie określonych we wniosku, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub takiej formie.
Obwieszczenie nastąpiło dnia: 20.12.2023 r.