Przebudowa budynku biurowego na budynek wielorodzinny przy ul. Mazowieckiej 25 w Krakowie
PREZYDENT MIASTA KRAKOWA Kraków, dnia 05.01.2024r.
AU-02-3.6730.2.1483.2017.KCZ
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity, Dz. U. z 2023r., poz. 775 z późn. zm.), zawiadamia się strony postępowania o wydaniu decyzji z dnia 05.01.2024r. Nr 8/6730.2/2024 o umorzeniu postępowania ustalenia warunków zabudowy dla inwestycji pn.: „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa istniejącego budynku biurowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek mieszkalny wielorodzinny z usługami, a także rozbudowa, nadbudowa i przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego z usługami z przeznaczeniem na cele mieszkalno-usługowe, wraz z budową garażu podziemnego, infrastrukturą techniczną, komunikacyjną i zagospodarowaniem terenu na działkach nr 368/9, 209/1, 208, 209/2, 209/3, 209/4, 209/5, 209/6, 209/7, 209/8, 209/9 obr. 46 Krowodrza wraz z infrastrukturą techniczną, komunikacyjną i przebudową istniejącego zjazdu na działkach nr 402, 368/8, 368/2, 209/1 obr. jw., przy ul. Mazowieckiej w Krakowie”.
Teren objęty przedmiotowym wnioskiem znajduje się aktualnie na obszarze obowiązującego od dnia 29 grudnia 2023r. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru „Mazowiecka”, zgodnie z Uchwałą Nr CXXIV/3383/23 Rady Miasta Krakowa z dnia 6 grudnia 2023r. (Dz. Urz. Woj. Małopolskiego z dnia 14 grudnia 2023r., poz. 8826).
Od powyższej decyzji stronie postępowania przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krakowie, ul. Lea 10, 30-048 Kraków, za pośrednictwem organu wydającego decyzję tj.: Prezydenta Miasta Krakowa, na adres: Wydział Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa, ul. Mogilska 41, 31-545 Kraków, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia (art. 127 § 1 i 2 oraz art. 129 § 1 i 2 k.p.a.).
Z treścią ww. decyzji strony postępowania mogą zapoznać się w Wydziale Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa, ul. Mogilska 41, 31-545 Kraków, pokój nr 1, w godzinach przyjęć stron: poniedziałek - piątek w godz. 8.00 – 15.00.
Zgodnie z art. 49b § 1 Kpa strona postępowania może złożyć wniosek o udostępnienie odpisu decyzji, we wniosku należy wskazać sposób i formę udostepnienia; organ, który wydał decyzję, niezwłocznie, nie później niż w terminie trzech dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis decyzji w sposób i formie określonych we wniosku, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub takiej formie.
Kontakt z urzędem możliwy jest także z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego).
W związku z powyższym, zgromadzony materiał dowodowy może zostać udostępniony poprzez przesłanie zainteresowanym stronom postępowania kopii wybranych (konkretnie wskazanych) dokumentów drogą elektroniczną (przez platformę ePUAP lub na wskazany adres mailowy) - z uwzględnieniem możliwości technicznych i teleinformatycznych tutejszego urzędu.
Ponadto informuje się o możliwości założenia konta na Portalu Klienta, za pośrednictwem którego strona ma możliwość zapoznania się z etapami rozpatrywanej sprawy oraz treścią zgromadzonych pism i dokumentów (instrukcja obsługi Portalu Klienta w załączeniu).
Składanie odwołania może odbywać się również poprzez skrzynkę mailową organu uwagi-au@um.krakow.pl z wyróżnikiem sprawy w postaci jej sygnatury w tytule maila.
Godziny kontaktu telefonicznego: poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godz. od 8.00-15.00.
Inspektor prowadzący sprawę: Kamil Czerniawski, tel. 616 81 78, e-mail: Kamil.Czerniawski@um.krakow.pl
Obwieszczenie nastąpiło dnia: 05.01.2024r.
Informacje dodatkowe - PORTAL KILIENTA
W celu sprawnej komunikacji z Wydziałem Architektury i Urbanistyki zachęcamy do założenia konta na Portalu Klienta. Jest to aplikacja skierowana do stron postępowania w sprawach prowadzonych przez Wydział. Za pośrednictwem portalu, zalogowany użytkownik ma możliwość zapoznania się z informacjami o etapie rozpatrywania sprawy oraz z treścią kluczowych dokumentów i pism w sprawie. Użytkownik uzyskuje dostęp tylko do spraw, w których przysługują mu uprawnienia strony postępowania.
Konto w Portalu Klienta można założyć składając wniosek o utworzenie konta za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej, ePUAP- stosując tzw. Pismo ogólne do którego należy podłączyć wniosek o utworzenie konta w Portalu Klienta (link do informacji nt. portalu Klienta: https://www.bip.krakow.pl/?mmi=12920.)