Obwieszczenie o wydaniu decyzji w postępowaniu o sygn. AU-02-3.6730.2.239.2022.MML
PREZYDENT MIASTA KRAKOWA AU-02-3.6730.2.239.2022.MML |
Kraków, 4 kwietnia 2024 roku |
URZĄD MIASTA KRAKOWA
WYDZIAŁ ARCHITEKTURY
I URBANISTYKI
31-545 Kraków, ul. Mogilska 41
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49a i art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 775 z późn. zm.),
zawiadamia się, że w postępowaniu w sprawie o ustalenie warunków zabudowy dla inwestycji pn.: „Przebudowa poddasza budynku mieszkalnego wielorodzinnego (budynek tylnej oficyny) na cele mieszkalne wraz ze zmianą konstrukcji dachu i budową tarasów dachowych oraz instalacjami wewnętrznymi: wodną, gazową, ogrzewczą, elektryczną, kanalizacji sanitarnej i instalacjami zewnętrznymi: gazową, elektryczną, oświetleniową, kanalizacji sanitarnej i deszczowej na działce nr 63, obręb 146 Śródmieście przy pl. Na Groblach 20 w Krakowie” w dniu 4 kwietnia 2024 r. została wydana decyzja nr 165/6730.2/2024.
Od powyższej decyzji stronom służy prawo odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krakowie, ul. Lea 10 30-048 Kraków, za pośrednictwem organu wydającego postanowienie, tj. Prezydenta Miasta Krakowa - Wydział Architektury i Urbanistyki UMK, ul. Mogilska 41, 31-545 Kraków, w terminie 14 dni od daty doręczenia niniejszej decyzji (art. 127 § 1 i 2 oraz art. 129 § 1 i 2 Kpa), tj. po upływie 14 dni od daty niniejszego obwieszczenia.
Obwieszczenie nastąpiło dnia: 4 kwietnia 2024 r.
Zapoznanie z aktami sprawy w lokalu organu administracji publicznej (tj. w Wydziale Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa, ul. Mogilska 41, 31-545 Kraków) możliwe jest po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu wizyty z inspektorem prowadzącym sprawę. Kontakt z urzędem możliwy jest także z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej, telefonicznej, a także korespondencji tradycyjnej (za pośrednictwem operatora pocztowego). W związku z powyższym, zgromadzony materiał dowodowy może zostać udostępniony poprzez przesłanie zainteresowanym stronom postępowania kopii wybranych (konkretnie wskazanych) dokumentów drogą elektroniczną (przez platformę ePUAP lub na wskazany adres poczty elektronicznej) - z uwzględnieniem możliwości technicznych i teleinformatycznych tutejszego urzędu.
Informuje się także o możliwości założenia konta na Portalu Klienta, za pośrednictwem którego strona ma możliwość zapoznania się zdalnie z etapami rozpatrywanej sprawy oraz treścią zgromadzonych pism i dokumentów (link do informacji nt. portalu Klienta: https://www.bip.krakow.pl/?mmi=12920.)
Godziny kontaktu telefonicznego: poniedziałek - piątek w godz. od 7.40-15.30
Osoba prowadząca sprawę: Maria Malinowska
tel. 12 616 65 32, e-mail: Maria.Malinowska@um.krakow.pl
Zgodnie z art. 49b § 1 Kpa strona postępowania może złożyć wniosek o udostępnienie odpisu decyzji, we wniosku należy wskazać sposób i formę udostępnienia; organ, który wydał decyzję, niezwłocznie, nie później niż w terminie trzech dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis decyzji w sposób i formie określonych we wniosku, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub takiej formie.