Dotyczy wyjaśnienia treści decyzji WZ dla inwestycji przy ulicy Miłkowskiego (znak sprawy: AU-02-4.6730.2.756.2020.MWA.ŁBR)
PREZYDENT MIASTA KRAKOWA Kraków, dnia 23.07.2024 r.
AU-02-4.670.67.2024. ŁOK
URZĄD MIASTA KRAKOWA
WYDZIAŁ ARCHITEKTURY
I URBANISTYKI
31-545 Kraków, ul. Mogilska 41
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz. U. z 2024 r., poz.572), zawiadamia się strony postępowania
o wydaniu w dniu 23.07.2024 r. postanowienia w przedmiocie wyjaśnienia treści decyzji nr 32/6730.2/2023 z dnia 19.01.2023 r.,
o ustaleniu warunków zabudowy dla inwestycji pn.: „Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z garażami podziemnymi i usługami w parterze nadziałkach nr 306/3 i 307/3 obr. 31 Podgórze wraz z budową zjazdu na działkach nr 306/2 i 307/2 obr. 31 Podgórze oraz budową infrastruktury technicznej na działkach nr 306/3, 307/3, 306/2, 307/2 obr. 31 Podgórze przy ul. Miłkowskiego w Krakowie.” (znak sprawy: AU-02-4.6730.2.756.2020.MWA.ŁBR).
Od powyższego postanowienia stronom postępowania służy prawo wniesienia zażalenia do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krakowie, ul. Lea 10, 30-048 Kraków, za pośrednictwem organu wydającego postanowienie, tj. Prezydenta Miasta Krakowa - Wydział Architektury i Urbanistyki UMK, ul. Mogilska 41, 31-545 Kraków, w terminie 7 dni od daty jego doręczenia (art. 141 § 1 i 2 oraz art. 144 k.p.a.).
Obwieszczenie nastąpiło dnia 23 lipca 2024 r.
Zapoznanie z aktami sprawy w lokalu organu administracji publicznej (tj. w Wydziale Architektury i Urbanistyki Urzędu Miasta Krakowa, ul. Mogilska 41, 31-545 Kraków) możliwe jest po wcześniejszym, telefonicznym umówieniu wizyty z inspektorem prowadzącym sprawę.
Pisma można składać w wyznaczonych punktach podawczych Urzędu Miasta Krakowa, za pośrednictwem operatora pocztowego oraz w postaci elektronicznej (przez platformę ePUAP). Pisma utrwalone w postaci elektronicznej opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.
W treści pisma należy przywołać znak sprawy, który widnieje w lewym górnym rogu niniejszego pisma.
Godziny kontaktu telefonicznego: poniedziałek, wtorek, środa, piątek w godz. 8.00-15.00. Inspektor prowadzący sprawę: Główny Specjalista Łukasz Okarmus, tel. nr 12 616 81 76, e-mail: Lukasz.Okarmus@um.krakow.pl
Zgodnie z art. 49b § 1 Kpa strona postępowania może złożyć wniosek o udostępnienie odpisu decyzji, we wniosku należy wskazać sposób i formę udostępnienia; organ, który wydał decyzję, niezwłocznie, nie później niż w terminie trzech dni od dnia otrzymania wniosku, udostępnia stronie odpis decyzji w sposób i formie określonych we wniosku, chyba że środki techniczne, którymi dysponuje organ, nie umożliwiają udostępnienia w taki sposób lub takiej formie.