40 nowych etatów czeka na zainteresowanych podjęciem pracy w Straży Miejskiej Miasta Krakowa. O zatrudnienie mogą się ubiegać osoby, które ukończyły 21 lat, są sprawne fizycznie, mają co najmniej średnie wykształcenie, uregulowany stosunek do służby wojskowej, nie były karane sądownie oraz cieszą się nienaganną opinią. Termin składania podań mija 24 lipca br.
Kandydaci na strażników w pierwszej kolejności będą musieli pozytywnie zaliczyć test sprawności fizycznej oraz test z wiedzy ogólnej, który będzie sprawdzianem znajomości funkcjonowania administracji publicznej oraz tematyki związanej z bezpieczeństwem i porządkiem. Osoby starające się o pracę w Straży Miejskiej będą musiały również zdać test psychologiczny – sprawdzający predyspozycje psychiczne oraz intelektualne do wykonywania zawodu. Ostatnim etapem jest rozmowa kwalifikacyjna, podczas której komisja sprawdza umiejętność autoprezentacji, motywację do pracy, a także umiejętność formułowania myśli i nawiązywania kontaktu. Z 40 osobami, które pozytywnie przejdą przez proces rekrutacji, zostanie podpisana umowa o pracę.
Dokumenty należy składać w Komendzie Straży Miejskiej przy ul. Dobrego Pasterza 116.