Urząd Miasta zaprasza krakowian do udziału w ankiecie na temat jakości pracy urzędników. Badania, w ramach Systemu Zarządzania Jakością wg wymagań normy ISO 9001:2000, prowadzone są od poniedziałku (10 lipca) we wszystkich placówkach Urzędu Miasta.
Badaniom zostaną poddani zarówno mieszkańcy Krakowa oraz pracownicy Urzędu Miasta. We wszystkich placówkach Urzędu mieszkańcy będą odpowiadać na pytania ankieterów bądź wypełniać kwestionariusz. Pytania dotyczyć będą m.in. wizerunku Urzędu Miasta Krakowa (sprawność działania, uczciwość, przyjazność), sposobu obsługi mieszkańców przez pracowników Urzędu, sprawności załatwiania spraw, dostępności procedur realizowanych przez Urząd Miasta.
W tym tygodniu badaniom zostaną poddani pracownicy 13 Wydziałów UMK: Architektury i Urbanistyki, Edukacji, Geodezji, Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Skarbu Miasta, Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Komunikacji, Mieszkalnictwa, Podatków i Opłat, Spraw Administracyjnych, Świadczeń Socjalnych, Spraw Społecznych oraz Urzędu Stanu Cywilnego. Pracownicy Urzędu odpowiadać będą na pytania dotyczące realizacji oczekiwań mieszkańców.
„Badanie satysfakcji klienta” przeprowadzone zostanie po raz pierwszy. Badania zostały zlecone zewnętrznej firmie oraz Wydziałowi Kontroli Wewnętrznej UMK.
10 sierpnia br. na podstawie badań zostanie opracowany całościowy raport