Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska poszukuje 3 osób do realizacji europejskiego Projektu Caravel Civitas w zakresie transportu miejskiego.
Projekt CARAVEL jest jednym z czterech (CARAVEL, SUCCESS, MOBILIS i SMILE) projektów organizowanych w ramach programu unijnego CIVITAS II. Inicjatywa CIVITAS adresowana jest do miast, które złożyły najlepszą ofertę na działania związane z realizacją zrównoważonego rozwoju transportu. Jego celem jest pomoc miastom w osiągnięciu zrównoważonego, czystego i efektywnego miejskiego systemu transportu poprzez wprowadzenie i ocenę działań bazujących na polityce transportowej i nowoczesnych, zintegrowanych rozwiązaniach technologicznych.
Stanowisko IV – działanie 10.3
1. Wymagania niezbędne:
a) Wykształcenie wyższe (lub studenci ostatniego roku), preferowane ukończone studia
z zakresu zarządzania i logistyki,
b) Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (certyfikaty językowe będą dodatkowym atutem).
2. Wymagania dodatkowe:
a) Preferowane doświadczenie z zakresu opracowywania systemów dystrybucji towarów,
b) Znajomość obsługi Windows, MS Office (w szczególności Excel, Access),
c) Dyspozycyjność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Współpraca z partnerami zagranicznymi w ramach realizacji Projektu Caravel/Civitas,
b) Opracowanie projektu systemu dostaw towarów na bazie doświadczeń z Genui (pozyskanie pełnej informacji nt. działającego systemu w Genui),
c) Koncepcja centrum logistycznego,
d) Analiza stanu istniejącego,
e) Rozpoznanie rynku dostawców i potencjalnych operatorów systemu,
f) Opracowanie planu działań dla etapu wdrożenia oraz monitoringu systemu,
g) Przeprowadzenie konsultacji wśród decydentów i stron zainteresowanych (podmiotów gospodarczych, użytkowników usługi).
4. Warunki finansowe:
a) Wynagrodzenie brutto w przedziale 1800 – 2500 złotych brutto miesięcznie,
b) Umowa zlecenie.
5. Wymagane dokumenty:
a) CV,
b) list motywacyjny
(drogą elektroniczną na adres e-mailowy wskazany poniżej)
c) dokumenty poświadczające wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje,
d) dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe,
e) certyfikaty językowe.
(w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej)
Uwaga:
Na podstawie danych zawartych w przesłanych CV i listach motywacyjnych zostaną wybrani kandydaci, z którymi przeprowadzone zostaną rozmowy kwalifikacyjne. Po przeprowadzeniu rozmów kwalifikacyjnych i analizie dokumentów sprawdzających stopień spełniania wymagań, wyłonieni zostaną kandydaci, którym zostanie zaoferowane zawarcie umowy cywilnoprawnej (umowa zlecenie).
Oferty (CV + list motywacyjny) prosimy przesyłać w terminie do 18 września 2006 r. na adres zwolinto@um.krakow.pl, niewitda@um.krakow.pl . Oryginały innych wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. W temacie maila zawierającego ofertę prosimy umieścić swoje imię i nazwisko oraz stanowisko i nr działania, których dotyczy oferta (np.: Jan Kowalski – Stanowisko IV – działanie 10.3).
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Kontakt w sprawach związanych z naborem:
kycka@um.krakow.pl, tel.: (12) 616-87-48