Dokument archiwalny
Konkurs na stanowisko Kierownika Żłobka Samorządowego Miasta Krakowa Nr 13, na os. Centrum A Nr 12 w Krakowie.
Prezydent Miasta Krakowa ogłasza Konkurs na stanowisko Kierownika Żłobka Samorządowego Miasta Krakowa Nr 13, na os. Centrum A Nr 12 w Krakowie.
Zarzadzenie Prezydenta nr 407/2007 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 28 lutego 2007 roku.
Kandydaci przystępujący do konkursu powinni spełniać wymagania, określone w art. 3 ustawy o pracownikach samorządowych dla kierowniczych stanowisk urzędniczych oraz posiadać:
- wykształcenie wyższe o profilu pielęgniarskim lub inne wyższe mające zastosowanie przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych (w szczególności: pedagogiczne, socjologiczne, psychologiczne, prawnicze) i co najmniej 3-letni staż pracy w zawodzie albo średnie wykształcenie medyczne i kurs specjalistyczny oraz co najmniej 6-letni staż pracy w zawodzie.
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania zakładów opieki zdrowotnej;
2) znajomość zagadnień dotyczących prawa zdrowia publicznego;
3) znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania systemu ochrony zdrowia;
4) znajomość powszechnie obowiązujących przepisów prawa pracy;
5) znajomość powszechnie obowiązujących przepisów postępowania administracyjnego;
6) znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu gminnego;
7) biegła znajomość programów komputerowych, związanych z obsługą komputera osobistego oraz poczty elektronicznej;
8) znajomość języka obcego nowożytnego na poziomie komunikatywnym (angielski, niemiecki lub francuski);
9) wykształcenie o profilu zarządzania/administracji w ochronie zdrowia (mile widziane);
10) minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku kierowniczym w administracji publicznej lub w placówkach ochrony zdrowia (mile widziane).
Zgłoszenie do konkursu powinno zawierać:
1. pisemne oświadczenie o zgłoszeniu się do konkursu wraz z motywacją ubiegania się o stanowisko (list motywacyjny),
2. curriculum vitae,
3. kserokopie dyplomu ukończenia studiów wyższych oraz kursów kwalifikacyjnych lub innych form kształcenia,
4. kserokopię świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
5. aktualne zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na stanowisku kierowniczym,
6. oświadczenie o niekaralności oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych,
7. inne dokumenty, według uznania kandydata, w tym opinie o osiągnięciach i sukcesach zawodowych.
Oferty należy przesyłać pocztą z podaniem adresu zwrotnego, z dopiskiem na kopercie „Nie otwierać: Konkurs – Żłobek Samorządowy Nr 13” na adres: Biuro ds. Ochrony Zdrowia Urzędu Miasta Krakowa, ul. Grunwaldzka 8, 31 – 526 Kraków lub składać w zaklejonych kopertach bezpośrednio w siedzibie Biura (II piętro, pok.201) w godzinach: (9.00 – 17.00 poniedziałki), (7.30-15.30 od wtorku do piątku) w terminie 14 dni od daty ukazania się ogłoszenia w "Tygodniku Grodzkim".
O terminie rozstrzygnięcia konkursu kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie. Informacji w sprawie konkursu udziela Referat Zdrowia Biura ds. Ochrony Zdrowia, tel. (012) 616 9650, 9651.
Kandydat wyłoniony w konkursie zostanie zatrudniony na stanowisku Kierownika Żłobka na czas określony do dnia 29 marca 2008 r., z możliwością zatrudnienia na podstawie powołania na kolejny okres 5 lat.