Dokument archiwalny
Przeniesienie Referatu Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych dla Dzielnic VIII-XIII
Wydział Spraw Administracyjnych Urzędu Miasta Krakowa uprzejmie informuje, że z dniem 30 lipca 2007 r. Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych dla Dzielnic VIII-XIII ( była dzielnica Podgórze ) zostanie przeniesiony do nowej siedziby przy ul. Wielickiej 28 A
Wydział Spraw Administracyjnych Urzędu Miasta Krakowa uprzejmie informuje, że
z dniem 30 lipca 2007 r.
Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych dla Dzielnic VIII-XIII ( była dzielnica Podgórze )
zostanie przeniesiony do nowej siedziby przy ul. Wielickiej 28 A
W związku z powyższym wszelkie sprawy z zakresu:
- przyjmowania wniosków o wydanie / wymianę dowodu osobistego,
- wydawania dowodów osobistych,
- dostarczanie dowodów osobistych osobom niepełnosprawnym,
- wydawania zaświadczeń o utracie dowodu osobistego,
oraz
- zameldowania i wymeldowania,
- nadawania numeru ewidencyjnego PESEL,
- udostępniania danych ze zbiorów meldunkowych,
- prowadzenia i aktualizacji stałego rejestru wyborców
załatwiane będą w pomieszczeniach parteru i I piętra przy
ul. Wielickiej 28 A