Dokument archiwalny
Losowanie w sprawie wjazdu i przejazdu dorożek przez Rynek Główny w Krakowie
Wydział Spraw Administracyjnych UMK zawiadamia, że zgodnie z zarządzeniem
nr 2660/2006 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 6 grudnia 2006r. z późn. zm. w sprawie zarządzania Rynkiem Głównym w Krakowie, przyjęte zostały na rok 2008 zasady oraz warunki korzystania z postoju dla dorożek w Rynku Głównym w Krakowie oraz wjazdu i przejazdu dorożek w ramach obsługi ruchu turystycznego (bez prawa korzystania z postoju).
Zgodnie z przyjętym dokumentem, umowy na zajęcie miejsca na postoju dla dorożek, zostaną zawarte z tymi samymi dorożkarzami, z którymi Wydział Spraw Administracyjnych UMK podpisał umowy w 2007 roku.
Planowana jest natomiast zmiana opłat zarówno za korzystanie z postoju dla dorożek jak i za wjazd i przejazd dorożek przez Rynek Główny (bez prawa korzystania z postoju). Cennik opłat zostanie podany do wiadomości po podpisaniu zarządzenia w tej sprawie przez Prezydenta Miasta Krakowa.
Planowana opłata za wjazd i przejazd dorożką przez Rynek Główny (bez prawa postoju) wyniesie 50 zł + 22% VAT / za miejsce siedzące w dorożce z wyłączeniem miejsca dla powożącego / za 1 miesiąc.
Rozpatrzenie wniosków na wjazd i przejazd dorożek przez Rynek Główny nastąpi
jednorazowo, w trybie losowania.
Losowanie odbędzie się 28 grudnia 2007 roku o godz. 930 w Sali Lea przy Placu Wszystkich Świętych 3-4.
Warunkiem uczestnictwa w losowaniu jest złożenie wniosku wraz z oświadczeniem
w nieprzekraczalnym terminie do 21 grudnia 2007r. Wnioski, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.
Dokumenty należy złożyć w siedzibie Wydziału Spraw Administracyjnych Urzędu Miasta Krakowa przy al. Powstania Warszawskiego 10, w godzinach urzędowania.
Informacje w powyższej sprawie można uzyskać pod nr telefonu: 012 61-69-318.
Do losowania mogą przystąpić dorożkarze legitymujący się dowodem osobistym / paszportem lub ich prawomocni przedstawiciele (na podstawie udzielonego pisemnego pełnomocnictwa).
Zobacz więcej –
procedura nr SA-55
Poniżej wzór pełnomocnictwa i oświadczenia oraz procedura ( przebieg) losowania:
OŚWIADCZENIE
Niniejszym oświadczam, że załączniki do wniosku (zgodnie z procedurą nr SA 55) zostaną dostarczone do Wydziału Spraw Administracyjnych UMK, w terminie umożliwiającym zawarcie umowy, zgodnie z datą wskazaną we wniosku.
Planuję zawrzeć umowę cywilnoprawną z Wydziałem Spraw Administracyjnych UMK na wjazd i przejazd dorożką (bez prawa postoju) przez Rynek Główny w dniach:
parzystych / nieparzystych (właściwe podkreślić)
................................. .................................
Kraków, dnia podpis
PEŁNOMOCNICTWO
Ja ................................................................ (imię, nazwisko) legitymujący / a się dowodem osobistym nr ......................................., udzielam pełnomocnictwa Panu / Pani .................................................................... (imię, nazwisko) legitymującemu / ej się dowodem osobistym nr ......................................., do reprezentowania mnie w czasie losowania organizowanego przez Wydział Spraw Administracyjnych UMK w dniu 28 grudnia 2007r.,
w celu wyłonienia dorożkarzy, z którymi zostaną zawarte w 2008r. umowy cywilnoprawne na korzystanie z wjazdu i przejazdu dorożek przez Rynek Główny w Krakowie.
................................. .................................
Kraków, dnia podpis
PROCEDURA (PRZEBIEG) LOSOWANIA
w celu wyłonienia dorożkarzy, z którymi zostaną zawarte umowy cywilno-prawne na korzystanie z wjazdu i przejazdu dorożek przez Rynek Główny w Krakowie
1. Powitanie zebranych i przedstawienie osób reprezentujących UMK.
2. Sprawdzenie listy obecności, ustalenie tożsamości przystępujących do losowania (zebranie podpisów).
3. Do losowania mogą przystąpić dorożkarze lub ich prawomocni przedstawiciele (na podstawie udzielonego pełnomocnictwa).
4. Zapoznanie przedsiębiorców z procedurą losowania.
5. Zaproponowanie obecnym wniesienie ewentualnych uwag do przyjętego sposobu losowania.
6. Okazanie do wglądu zebranym - opieczętowanych, otwartych kopert (w ilości odpowiadającej liczbie biorących udział w losowaniu).
7. Okazanie do wglądu kart z nazwiskami dorożkarzy biorących udział w losowaniu (odrzucenie kart z nazwiskami osób nieobecnych).
8. Umieszczenie w kopertach kart z nazwiskami osób biorących udział w losowaniu.
9. Zaklejenie kopert.
10. Sprawdzenie „pojemnika”.
11. Umieszczenie wszystkich kopert w „pojemniku”.
12. Wymieszanie kopert.
13. Wybór jednej koperty przez Pracownika Wydziału Ewidencji Pojazdów
i Kierowców.
14. Otwarcie koperty, odczytanie wylosowanego nazwiska, zapisanie w protokole.
15. Powtórzenie czynności jw. (do 16 kopert – dla dni parzystych i do 16 kopert – dla dni nieparzystych).
16. Sporządzenie protokołu z przeprowadzonego losowania (publiczne odczytanie, ewentualne wniesienie uwag do protokołu).
17. Podziękowanie zebranym za udział w losowaniu.