Specjalnym mailingiem do prezesów 50 największych firm w Polsce rozpoczęła się - organizowana przez Magistrat - najnowsza akcja promocyjna naszego miasta "Wybierz sobie festiwal w Krakowie". To pierwsze w Polsce, absolutnie nowatorskie przedsięwzięcie, którego zadaniem jest pozyskanie mecenasów i wzmocnienie marki krakowskiego projektu "6 zmysłów".
#?-:nbsp;
#?-:nbsp;
#?-:nbsp;
#?-:nbsp;
Akcji towarzyszą plakaty ze specjalnym pilotem, którego przyciski wskazują wydarzenia kulturalne składające się na ogłoszony z początkiem tego roku projekt "6 zmysłów". Potencjalni sponsorzy będą mogli wybrać najbardziej odpowiedni profilem i stylem element projektu. "Naciągają Cię na sponsoring, który rozmienia Twoją markę na drobne? Po prostu zmień kanał i zostań mecenasem
"6 zmysłów"! Wielkie festiwale, tworzące ten wyjątkowy projekt kulturalny Krakowa, będą dla Ciebie najlepszym partnerem." - brzmi zawarte na plakacie hasło.
#?-:nbsp;
#?-:nbsp;
#?-:nbsp;
#?-:nbsp;
Akcja potrwa przez cały październik. Plakaty zamieszczone zostaną w pismach: Marketing Magazine, Press, Forbes, Polityka oraz Media&Marketing. Ponadto, w Warszawie pojawią się dwie promocyjne siatki z layoutem kampanii, a także po jednej w Poznaniu i Wrocławiu.
#?-:nbsp;
#?-:nbsp;
#?-:nbsp;
#?-:nbsp;