„Rozbudowa ulic Grota - Roweckiego, Bobrzyńskiego jako dróg kategorii powiatowej o parametrach klasy G i klasy Z i ul. Czerwone Maki jako drogi gminnej o parametrach klasy L, rozbudowa skrzyżowania ulic Kapelanka - Brożka (drogi kategorii powiatowej klasy Z) i ul. Grota - Roweckiego, rozbudowa skrzyżowań w ciągu ul. Grota - Roweckiego, Bobrzyńskiego wraz z budową torowiska tramwajowego, przystanku końcowego komunikacji zbiorowej oraz budowa ekranów akustycznych, odwodnienia, oświetlenia, sygnalizacji świetlnej, trakcji tramwajowej, dwóch podstacji trakcyjnych z instalacjami technologicznymi i wewnętrznymi: elektryczną, wodociągową, ogrzewania i wentylacji mechanicznej, systemu sterowania obszarowego i informacji pasażerskiej oraz przebudowa sieci uzbrojenia: kanalizacji ogólnospławnej, wodociągowej, gazociągowej, elektroenergetycznej, teletechnicznej, ciepłowniczej oraz przebudowa rowu odwadniającego w rejonie ul. Brożka i Drukarskiej i potoku Zakrzowieckiego",
AU-01-2-BSP.736-18/10
OBWIESZCZENIE
W oparciu o art. 49 k.p.a w związku z art. 11f ust.3 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003r. „o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych", Prezydent Miasta Krakowa zawiadamia, że w związku ze złożonymi przez strony postępowania odwołaniami od decyzji nr 5/736/10 z dnia 05.11.2010r. znak: AU-01-2-BSP.736-18/10, o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: „Rozbudowa ulic Grota - Roweckiego, Bobrzyńskiego jako dróg kategorii powiatowej o parametrach klasy G i klasy Z i ul. Czerwone Maki jako drogi gminnej o parametrach klasy L, rozbudowa skrzyżowania ulic Kapelanka - Brożka (drogi kategorii powiatowej klasy Z) i ul. Grota - Roweckiego, rozbudowa skrzyżowań w ciągu ul. Grota - Roweckiego, Bobrzyńskiego wraz z budową torowiska tramwajowego, przystanku końcowego komunikacji zbiorowej oraz budowa ekranów akustycznych, odwodnienia, oświetlenia, sygnalizacji świetlnej, trakcji tramwajowej, dwóch podstacji trakcyjnych z instalacjami technologicznymi i wewnętrznymi: elektryczną, wodociągową, ogrzewania i wentylacji mechanicznej, systemu sterowania obszarowego i informacji pasażerskiej oraz przebudowa sieci uzbrojenia: kanalizacji ogólnospławnej, wodociągowej, gazociągowej, elektroenergetycznej, teletechnicznej, ciepłowniczej oraz przebudowa rowu odwadniającego w rejonie ul. Brożka i Drukarskiej i potoku Zakrzowieckiego", w ramach przedsięwzięcia pn.: „Budowa linii tramwajowej łączącej ul. Brożka oraz Kampus UJ w Krakowie wraz z systemem sterowania ruchem i nadzoru", w dniu 07.12.2010r. w/w decyzja wraz z aktami sprawy została przekazana do Wojewody Małopolskiego.