Gmina Miejska Kraków, z siedzibą w Krakowie, przy placu Wszystkich Świętych 3-4 informuje, iż organizuje
IV edycję konkursu ofert pod nazwą Program Pomocy Lokatorom.
W konkursie ofert mogą uczestniczyć wyłącznie osoby, które utraciły tytuł prawny do zajmowanego lokalu wskutek wypowiedzenia umowy najmu dokonanego na podstawie art. 11 ust. 5 i 7 ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (wypowiedzenie trzyletnie).
Gmina Miejska Kraków, z siedzibą w Krakowie, przy placu Wszystkich Świętych 3-4 informuje, iż organizuje
IV edycję konkursu ofert pod nazwą Program Pomocy Lokatorom.
W konkursie ofert mogą uczestniczyć wyłącznie osoby, które utraciły tytuł prawny do zajmowanego lokalu wskutek wypowiedzenia umowy najmu dokonanego na podstawie art. 11 ust. 5 i 7 ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (wypowiedzenie trzyletnie).
Do konkursu ofert mogą przystąpić osoby, które:
Wielkość rodziny | Niski dochód (miesięcznie netto) |
Gospodarstwo jednoosobowe | 2.548,63 zł (350% najniższej emerytury) |
Gospodarstwo dwuosobowe | 2.184,54 zł (300% najniższej emerytury) |
Gospodarstwo wieloosobowe | 1.820,45 zł (250% najniższej emerytury) |
Do konkursu ofert dopuszcza się również osoby, które utraciły tytuł prawny wskutek trzyletniego wypowiedzenia, spełniające przedstawione powyżej kryteria a otrzymały lokal mieszkalny z zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w przypadku zobowiązania się do spełnienia następujących przesłanek:
W przypadku, gdy przeprowadzona weryfikacja wykaże, iż czynsz oraz inne opłaty za używanie lokalu uzyskanego w wyniku konkursu ofert przekroczyłyby 50 % miesięcznych dochodów rodziny oferenta, odmawia się przyjęcia oferty.
Lokal mieszkalny zostanie wynajęty tej osobie, która zaoferuje najwyższą stawkę czynszu oraz spełni pozostałe wymogi konkursu ofert.
Druki ofert w ramach Programu Pomocy Lokatorom są dostępne w siedzibie Wydziału Mieszkalnictwa Urzędu Miasta Krakowa, ul. Wielopole 17a - Punkt Obsługi Mieszkańców (parter) lub w Internecie pod adresem www.bip.krakow.pl
Oferent składający ofertę powinien w szczególności dołączyć do niej następujące dokumenty:
W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość żądania dodatkowych dokumentów.
W przypadku, gdy wymagane dokumenty znajdują się już w aktach sprawy prowadzonej przez Wydział Mieszkalnictwa Urzędu Miasta Krakowa, nie istnieje konieczność ponownego ich składania, z wyłączeniem sytuacji, gdy zaistnieje potrzeba zaktualizowania tych dokumentów.
W celu wyeliminowania sytuacji braku zgodności oferty z wymogami konkursu oraz braku kompletności złożonej dokumentacji, ofertę - przed jej złożeniem - mogą sprawdzić pod względem formalnym pracownicy Wydziału Mieszkalnictwa Urzędu Miasta Krakowa (pokój nr 111, pokój nr 113 przy ul. Wielopole 17a - I Piętro, w godzinach pracy UMK).
Dodatkowe informacje w sprawie konkursu można uzyskać pod numerem telefonu:
12 616-82-24, 616-82-25, 616-82-44, 616-82-49.
Oferty składane są przez oferentów w zamkniętych kopertach oznaczonych „Konkurs ofert - Program Pomocy Lokatorom" w siedzibie Urzędu Miasta Krakowa przy ul. Wielopole 17a, (Punkt Obsługi Mieszkańców) lub za pośrednictwem poczty na ten sam adres, w terminie: od dnia 8 sierpnia 2011 r. do dnia 10 października 2011 roku.
Podstawa prawna:
ZAŁĄCZNIKI: