Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzewa z terenu przy ul. Masarskiej 7 - dz. nr 235/1 obr. 17 Śródmieście.
WS-05.6131.1.2491.2015.BB Kraków, dnia 28 grudnia 2015 r.
OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013 r. poz. 267, ze zm.– cyt. dalej jako „k.p.a.”), w związku art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 o ochronie przyrody (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 1651), zawiadamiam strony, że na wniosek Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Masarskiej 7, 31-534 Kraków, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzewa z terenu przy ul. Masarskiej 7 - dz. nr 235/1 obr. 17 Śródmieście.
Jednocześnie, zgodnie z art. 85 § 1 k.p.a. zawiadamiam że w dniu 22.01.2015 r. o godz. 8.00 odbędą się oględziny drzewa wnioskowanego do usunięcia. Oględziny rozpoczną się przed wejściem na teren nieruchomości nr 7 przy ul. Masarskiej.
Zgodnie z art. 50 § 1 oraz art. 90 § 2 pkt 1 k.p.a. wzywa się Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Masarskiej 7 w Krakowie, do stawienia się na rozprawę i okazania przedmiotu oględzin.
W myśl art. 28 k.p.a. „stroną postępowania jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek”.
Zgodnie z art. 49 k.p.a. „Strony mogą być zawiadamiane o decyzjach i innych czynnościach organów administracji publicznej przez obwieszczenie lub w inny zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości sposób publicznego ogłaszania, jeżeli przepis szczególny tak stanowi; w tych przypadkach zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia”.
Obwieszczenie nastąpiło dnia 29 grudnia 2015r.