Wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew z terenu dz. nr 194/3 obr. 17 Podgórze przy ul. Ks.Turka 8.
PREZYDENT MIASTA KRAKOWA
WS-05.6131.1.2485.2015.AS
OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016r. poz. 23 – cyt. dalej jako „k.p.a.”) w związku art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2015r. poz. 1651) zawiadamiam strony, że na wniosek Spółdzielni Mieszkaniowej "Zadworze", ul. Chmieleniec 13, 30-348 Kraków zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzew z terenu dz. nr 194/3 obr. 17 Podgórze przy ul. Ks.Turka 8.
Jednocześnie, zgodnie z art. 85 § 1 k.p.a. zawiadamiam że w dniu 18.02.2016r. o godz. 13:00 odbędą się oględziny drzew i krzewów wnioskowanych do usunięcia. Oględziny rozpoczną się na terenie przy ul. Ks. Turak 8
Zgodnie z art. 50 § 1 oraz art. 90 § 2 pkt 1 k.p.a. wzywa się
Spółdzielnię Mieszkaniową "Zadworze ", ul. Chmieleniec 13, 30-348 Kraków
do:
1. stawienia się na rozprawę
2. okazania przedmiotu oględzin
Zgodnie z art. 28 k.p.a. „stroną postępowania jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek”.
Zgodnie z art. 49 k.p.a. „Strony mogą być zawiadamiane o decyzjach i innych czynnościach organów administracji publicznej przez obwieszczenie lub w inny zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości sposób publicznego ogłaszania, jeżeli przepis szczególny tak stanowi; w tych przypadkach zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia”.
Obwieszczenie nastąpiło dnia 27 stycznia 2016 r.