W związku z otrzymanymi uwagami do ogłoszonego w dniu 7.01.2016r. Komunikatu Wydziału Spraw Administracyjnych Urzędu Miasta Krakowa oraz Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie w sprawie planowanych zmian dotyczących obowiązujących zasad wjazdu i postoju pojazdów na drodze wewnętrznej Rynku Głównego oraz na drogi publiczne wewnątrz I Obwodnicy, Wydział Spraw Administracyjnych Urzędu Miasta Krakowa informuje, że został opracowany raport z pozyskanych uwag i opinii do planowanych zmian.
Jednocześnie Wydział Spraw Administracyjnych Urzędu Miasta Krakowa zaprasza na spotkanie podsumowujące w sprawie wprowadzanych zmian.
Spotkanie odbędzie się w Miejskim Centrum Dialogu przy ul. Brackiej 10, w dniu 7.04.2016 r. o godz. 10.00.
Zgłoszenie o uczestnictwie w spotkaniu należy przesłać na adres sa.umk@um.krakow.pl .
W zgłoszeniu należy podać dane uczestnika z adresem zamieszkania/siedziby, a także adresem mailowym lub numerem telefonicznym.
Termin nadsyłania zgłoszeń upływa w dniu 1.04.2016 roku.
Załączniki: