Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzewa z terenu przy ul. Wysockiej 2C - dz. nr 7/21 obr. 52 Nowa Huta.
PREZYDENT MIASTA KRAKOWA
WS-05.6131.1.550.2017.BB
OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257) – cyt. dalej jako „k.p.a.”, w związku art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 o ochronie przyrody (Dz. U. z 2016 poz. 2134 ze zm.) zawiadamiam strony, że na wniosek Staromiejskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, ul. Nadwiślańska 17, 30-527 Kraków, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzewa z terenu przy ul. Wysockiej 2C - dz. nr 7/21 obr. 52 Nowa Huta.
Jednocześnie, zgodnie z art. 85 § 1 k.p.a. zawiadamiam że w dniu 29.09.2017 r. o godz. 14.00 odbędą się oględziny drzewa, które rozpoczną się przy północnym narożniku budynku nr 2C, przy ul. Stanisławy Wysockiej.
Zgodnie z art. 50 § 1 oraz art. 90 § 2 pkt 1 k.p.a. wzywa się Staromiejską Spółdzielnię Mieszkaniową, reprezentowaną przez Zarząd Spółdzielni (lub upoważnioną przez Zarząd osobę) do stawienia się na rozprawę oraz okazania przedmiotu oględzin.
W myśl art. 28 k.p.a. „stroną postępowania jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek”.
Zgodnie z art. 49 k.p.a. „Strony mogą być zawiadamiane o decyzjach i innych czynnościach organów administracji publicznej przez obwieszczenie lub w inny zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości sposób publicznego ogłaszania, jeżeli przepis szczególny tak stanowi; w tych przypadkach zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia”.
Obwieszczenie nastąpiło dnia: 12.09.2017 r.