Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzewa z terenu al. Jana Pawła II 190 A - dz. nr 65/14 obr. 1 Nowa Huta.
PREZYDENT MIASTA KRAKOWA
WS-05.6131.1.730.2017.BB
OBWIESZCZENIE
Zgodnie z art. 61 § 4 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257) – cyt. dalej jako „k.p.a.”, w związku art. 83a ust. 7 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 o ochronie przyrody (Dz. U. z 2016 poz. 2134 ze zm.) zawiadamiam strony, że na wniosek Wspólnoty Mieszkaniowej Nieruchomości przy al. Jana Pawła II 190A, al. Jana Pawła II 190A, 31-982 Kraków, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania zezwolenia na usunięcie drzewa z terenu al. Jana Pawła II 190 A - dz. nr 65/14 obr. 1 Nowa Huta.
Jednocześnie, zgodnie z art. 85 § 1 k.p.a. zawiadamiam że w dniu 12.12.2017 r. o godz. 14.30 odbędą się oględziny drzewa wnioskowanego do usunięcia. Oględziny rozpoczną się przed wejściem na teren ww. nieruchomości.
Zgodnie z art. 50 § 1 oraz art. 90 § 2 pkt 1 k.p.a. wzywa się Wspólnotę Mieszkaniową Nieruchomości przy al. Jana Pawła II 190A,, reprezentowaną przez Zarząd Wspólnoty (lub upoważnioną przez Zarząd osobę) do stawienia się na rozprawę oraz okazania przedmiotu oględzin.
W myśl art. 28 k.p.a. „stroną postępowania jest każdy, czyjego interesu prawnego lub obowiązku dotyczy postępowanie albo kto żąda czynności organu ze względu na swój interes prawny lub obowiązek”.
Zgodnie z art. 49 k.p.a. „Strony mogą być zawiadamiane o decyzjach i innych czynnościach organów administracji publicznej przez obwieszczenie lub w inny zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości sposób publicznego ogłaszania, jeżeli przepis szczególny tak stanowi; w tych przypadkach zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia”.
Obwieszczenie nastąpiło dnia: 24.11.2017 r.