Utworzenie Wydziału do Internetowej Obsługi Zgłoszeń Mieszkańców w ramach struktur Straży Miejskiej
Inicjatywa ma na celu poprawę działania Straży Miejskiej Miasta Krakowa poprzez automatyzację powtarzalnych czynności oraz usprawnienie komunikacji z mieszkańcami
Status inicjatywy:
Zakończone
Data rozpoczęcia zbierania podpisów:
2023-04-12
Data zakończenia zbierania podpisów:
2023-06-01
Liczba podpisów elektronicznych:
352
Proces legislacyjny:
Po weryfikacji wykazu podpisów mieszkańców, projekt nie spełnia wymogów formalnych.
Powrót do listy inicjatyw
Metka:
Osoba odpowiedzialna:
BEATA KOWALÓWKA - DYREKTOR WYDZIAŁU
Osoba publikująca:
MARTA KUCHARYK
Data wytworzenia:
2023-04-12
Data publikacji:
2023-04-12
Data aktualizacji:
2023-07-12
Dziennik zmian dokumentu:
2023-07-12 15:05:52
MARTA KUCHARYK
Edycja
-
2023-06-02 00:00:01
BIP SYSTEM
Edycja
-
2023-04-12 14:46:35
MARTA KUCHARYK
Publikacja
-
Komentarz:
Ważne! Po wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych i kliknięciu przycisku "Popieram inicjatywę" zostaniesz przeniesiony do zewnętrznego serwisu gdzie będzie możliwe jej podpisanie. Wykorzystaj do tego podpis zaufany. Poparcia wyrażone przy użyciu podpisu kwalifikowanego bądź też podpisu osobistego nie zostaną uwzględnione.