Wydział Spraw Administracyjnych (SA)
Kontakt:
Aleja Powstania Warszawskiego 10,
31-541 Kraków
12 616 5555
12 616 9234
12 616 9313
Kierownictwo:
Dyrektor Wydziału
Tomasz Popiołek
Zastępca Dyrektora Wydziału
Anna Korfel
Zastępca Dyrektora Wydziału
Robert Popenda
3
Zakres działania:
sprawy obywatelskie, działalności gospodarczej, w tym udostępniania terenów miejskich na prowadzenie działalności gospodarczej i organizowanie imprez, obrotu napojami alkoholowymi oraz prowadzenia rejestrów, wydawania zezwoleń i uprawnień określonych przepisami prawa. W Wydziale funkcjonuje stanowisko Miejskiego Rzecznika Konsumentów, który podlega bezpośrednio Prezydentowi.
Zarządzenia Prezydenta Miasta Krakowa nr 2015/2024 z dnia 25 lipca 2024 r. w sprawie podziału na wewnętrzne komórki organizacyjne oraz szczegółowego zakresu działania Wydziału Spraw Administracyjnych
Wykaz punktów potwierdzających Profil Zaufany w Urzędzie Miasta Krakowa.
Struktura wydziału:
Biuro Prawne Miejskiego Rzecznika Konsumentów - MRK
Referat Organizacyjny - SA-01
Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych dla Dzielnic od I do VII - SA-02
Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych Dla Dzielnic od VIII do XIII - SA-03
Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych Dla Dzielnic od XIV do XVIII - SA-04
Referat Handlu i Usług - SA-05
Referat Obrotu Napojami Alkoholowymi - SA-06
Referat ds. CEIDG - SA-07
Referat Postępowań Administracyjnych - SA-08
Referat ds. Kwalifikacji Wojskowej, Prowadzenia Rejestrów i Biura Rzeczy Znalezionych - SA-09
Referat Udostępniania Danych i Informacji Adresowej - SA-10
Uwagi:
: Infolinia Krakowskiego Centrum Kontaktu: 12 616 55 55.
INFORMACJA O GODZINACH PRACY WYDZIAŁU.
Obsługa osób niesłyszących:
- Al. Powstania Warszawskiego 10
- Jolanta Łabędź, Inspektor, Referat Organizacyjny (SA-01), pok. nr 608
Sprawy załatwiane w Wydziale Spraw Administracyjnych.
Informacje nt. dowodu osobistego.
Wróć do komórki nadrzędnej