Jeżeli chcesz złożyć reklamację na nieprawidłowości w centralnym rejestrze wyborców lub w spisie wyborców, złóż wniosek w Wydziale Spraw Administracyjnych.
Usługa dotyczy każdej pełnoletniej osoby, która nie została pozbawiona prawa wybierania, a która stwierdziła dotyczące Jej nieprawidłowości w rejestrze wyborców lub w spisie wyborców.
Wniosek można złożyć w Wydziale Spraw Administracyjnych Urzędu Miasta Krakowa.
Nazwa | Adres | Godziny otwarcia | Umówienie wizyty | telefon |
---|---|---|---|---|
Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych dla Dzielnic I-VII (Śródmieście, Krowodrza) | al. Powstania Warszawskiego 10, Centrum Administracyjne I piętro | Pn-Pt: 7:40-18.00 | brak | 12 616 93 30 /12 616 93 29 / 2 616 94 85 |
Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych dla Dzielnic VIII-XIII (Podgórze) | ul. Wielicka 28A | Pn-Pt: 7:40-18.00 | brak | 12 616 56 84 / 12 616 56 85 / 12 616 56 87 |
Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych dla Dzielnic XIV-XVIII (Nowa Huta) | os. Zgody 2 | Pn-Pt: 7:40-18.00 | brak | 12 616 57 66 / 12 616 87 32 / 12 616 87 23 |
Nazwa podmiotu | Struktura podrzędna |
---|---|
Wydział Spraw Administracyjnych | Referaty Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych |
Na decyzję nieuwzględniającą reklamacji lub powodującą skreślenie z rejestru wyborców można wnieść w terminie trzech dni od dnia doręczenia decyzji, skargę za pośrednictwem Prezydenta Miasta Krakowa do właściwego miejscowo sądu rejonowego.
Art. 22 i art. 37 § 1 i 2 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. Kodeks wyborczy.
W załączniku informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.