Usługa skierowana jest do podmiotów chcących poznać warunki obsługi komunikacyjnej planowanego zamierzenia inwestycyjnego, lub zakres niezbędnego do realizacji układu drogowego koniecznego na potrzeby zapewnienia prawidłowej i bezpiecznej obsługi komunikacyjnej planowanego zamierzenia inwestycyjnego.
Złożenie kompletu wymaganych dokumentów.
Załączniki do wniosku:
Wyłączenia: wyłączone są pełnomocnictwa udzielane małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu, rodzeństwu, lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej.
Tytuł płatność | Kwota | Forma | Nr rachunku bankowego |
---|---|---|---|
Opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii | 17 | kasa UMK ; przelew ; płatność kartą | 49 1020 2892 2276 3005 0000 0000 |
Dokumenty powinny być składane na dzienniku podawczym, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków. Usługa jest realizowana w formie tradycyjnej, jednakże istnieje możliwość złożenia skanu wniosku za pośrednictwem poczty elektronicznej (sekretariat@zdmk.krakow.pl).
Nazwa | Adres | Godziny otwarcia | Umówienie wizyty | telefon |
---|---|---|---|---|
Zarząd Dróg Miasta Krakowa | ul. Centralna 53 | W poniedziałki w godzinach 7:30 – 17:00 oraz od wtorku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30 | brak | 12 616 70 00 |
Po zweryfikowaniu złożonych dokumentów, przez Dyrektora Zarządu Dróg Miasta Krakowa (lub osobę upoważnioną), w imieniu Prezydenta Miasta wydana zostanie pisemna opinia. Dokument może zostać wysłany pocztą lub na wniosek Strony może zostać odebrane osobiście w siedzibie ZDMK.
Do 30 dni od dnia złożenia kompletu wymaganych dokumentów.
Nazwa podmiotu | Struktura podrzędna |
---|---|
Zarząd Dróg Miasta Krakowa | Dział Warunków |
Nie dotyczy.
Rozpatrzenie sprawy zgodnie z tą procedurą wymaga podania danych osobowych wnioskodawcy oraz pełnomocnika (jeśli występuje), w zakresie: imienia, nazwiska, numeru ewidencyjnego PESEL, adresu do korespondencji/ adres zamieszkania, adres e-mail, numeru telefonu, a także osób na rzecz których zostały wydane decyzje o warunkach zabudowy w zakresie: imienia i nazwiska, adresu zamieszkania/do korespondencji Zarządowi Dróg Miasta Krakowa z siedzibą ul. Centralna 53,
31-586 Kraków, który będzie ich administratorem.
Informujemy Pana/Panią, że podane dane osobowe są przetwarzane w celu wydania opinii do koncepcji obsługi komunikacyjnej planowanej inwestycji.
Informujemy, że ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Ponadto ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do krajowego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych. Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych nie powoduje cofnięcia skutków ich dotychczasowego przetwarzania. Twoje dane będą przechowywane przez okres wynikający z zapisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z Instrukcją Kancelaryjną, Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, Instrukcją Archiwalną, stanowiącymi załącznik do Zarządzenia Nr 130/2017 Dyrektora Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia przepisów kancelaryjnych i archiwalnych.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych:
e-mail: iod@zdmk.krakow.pl
Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych stanowi art. 34 ust. 3 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, art. 16, 20 pkt 1 i 7 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, art. 55, § 1, art. 63, § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, § 18 pkt 1 do 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.