Usługa dotyczy opracowania projektu umowy na zastępstwo inwestycyjne realizacji inwestycji drogowej na potrzeby zapewnienia prawidłowej obsługi komunikacyjnej inwestycji niedrogowej.
Usługa dotyczy instytucji/osób fizycznych planujących realizować inwestycje niedrogowe.
Projekt umowy zostanie opracowany jeśli:
Dokumenty urzędowe, umowy oraz inne dokumenty należy przedkładać w oryginale, ewentualnie w odpisie potwierdzonym za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli dokument znajduje się w aktach organu lub podmiotu, o którym mowa w art. 76 § 1 lub 2 Kodeksu postępowania administracyjnego, wystarczy przedstawić urzędowo poświadczony przez ten organ lub podmiot odpis lub wyciąg z dokumentu.
Postępowanie nie podlega opłacie.
Dokumenty powinny być składane na dzienniku podawczym, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków. Usługa jest realizowana w formie tradycyjnej, jednakże istnieje możliwość złożenia skanu wniosku za pośrednictwem poczty elektronicznej (sekretariat@zdmk.krakow.pl).
Nazwa | Adres | Godziny otwarcia | Umówienie wizyty | telefon |
---|---|---|---|---|
Zarząd Dróg Miasta Krakowa | ul. Centralna 53 | Pon. 07.30-17.00, wt.- pt. 7.30-15.30 | brak | 12 616 70 00 |
Po złożeniu wymaganych dokumentów bezpośrednio w Zarządzie Dróg Miasta Krakowa:
Złożony wniosek winien zawierać:
Wszelkie sprawy nieobjęte niniejszą procedurą w zakresie dotyczącym opracowania projektu umowy będą rozpatrywane w oparciu o przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
Brak odniesienia się do przesłanego projektu w ciągu 3 miesięcy od daty otrzymania spowoduje zasadność procedowania dokumentu od nowa zgodnie z aktualnie obowiązująca procedurą.
Do 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.
Nazwa podmiotu | Struktura podrzędna |
---|---|
Zarząd Dróg Miasta Krakowa | Dział Umów Inwestorskich |
Pisemne wewnętrzne opinie lub uzgodnienia Zarządu Dróg Miasta Krakowa – w zależności od potrzeb.
Nie dotyczy.
Rozpatrzenie sprawy zgodnie z tą procedurą wymaga podania danych osobowych wnioskodawcy w zakresie: imienia, nazwiska, numeru ewidencyjnego PESEL, adresu do korespondencji/ adres zamieszkania/ adres siedziby, adres e-mail, numeru telefonu oraz pełnomocnika (jeśli występuje) w zakresie: imienia, nazwiska i danych teleadresowych, a także osób na rzecz których zostały wydane decyzje o warunkach zabudowy/decyzja pozwolenia na budowę w zakresie: imienia i nazwiska, adresu zamieszkania/do korespondencji, a ponadto osób, których dane są wpisane w księgach wieczystych nieruchomości będącej przedmiotem umowy w zakresie: numeru księgi wieczystej, Zarządowi Dróg Miasta Krakowa, z siedzibą ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, który będzie ich administratorem. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniony zostanie dokumentacja związana z rozpatrzeniem sprawy, w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.
Informujemy Pana/Panią, że podane dane osobowe są przetwarzane w celu zawarcia umowy na potrzeby zapewnienia prawidłowej obsługi komunikacyjnej w związku z realizacją inwestycji niedrogowej.
Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości zawarcia umowy na potrzeby zapewnienia prawidłowej obsługi komunikacyjnej w związku z realizacją inwestycji niedrogowej. Administrator nie przewiduje profilowania na podstawie Pani/Pana danych osobowych.
Informujemy, że ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Ponadto ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do krajowego organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,. w zakresie ochrony danych osobowych. Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych nie powoduje cofnięcia skutków ich dotychczasowego przetwarzania. Pani/Pana dane będą przechowywane przez okres 10 lat wynikający z zapisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.) w związku z Instrukcją Kancelaryjną, Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, Instrukcją Archiwalną, stanowiącymi załącznik do Zarządzenia Nr 130/2017 Dyrektora Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia przepisów kancelaryjnych i archiwalnych.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: e-mail: iod@zdmk.krakow.pl
Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowią art. 6 ust. 1 lit. b) oraz lit. e) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) w związku z art. 16 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020, poz. 470 z późn. zm.), art. 22 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 219 z późn. zm.), art. 66 § 1, art. 78 § 1, art. 781 § 2, art. 3531 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1145 z późn. zm.)