Zatwierdzenie projektów stałej organizacji ruchu na drogach wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Miejskiej Kraków jest dokumentem wydawanym przez organ zarządzający ruchem na ww. drogach tj. Zarząd Dróg Miasta Krakowa i umożliwia wprowadzenie zatwierdzonej organizacji ruchu na drodze.
Inwestor lub jednostka o której mowa w § 11 pkt 1-6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem, oraz osoba/podmiot realizujący zamówienia zarządu drogi, organu zarządzającego ruchem lub podmiotu zarządzającego drogą wewnętrzną.
Projektowane zmiany w istniejącej organizacji ruchu na drodze wewnętrznej będącej w zarządzie ZDMK wpływają na ruch drogowy tj.:
Wymagane dokumenty zostały wskazane w zestawieniu tabelarycznym.
Nazwa dokumentu | W jakim przypadku | Kogo dotyczy |
---|---|---|
Wniosek o zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu na drodze wewnętrznej |
Zawsze | Wnioskodawcy |
Oświadczenie projektanta/sprawdzającego o sporządzeniu projektu czasowej organizacji ruchu uwzględniającego geometrię budowanej lub przebudowywanej drogi /budowanego lub przebudowanego zjazdu zgodną z uzyskanym uzgodnieniem/decyzją na lokalizację |
Zawsze | Wnioskodawcy |
Dwa egzemplarze projektu organizacji ruchu |
Zawsze | Wnioskodawcy |
Pełnomocnictwo zarządu drogi |
Działanie na wniosek zarządu drogi | Wnioskodawcy |
Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej |
W przypadku pełnomocnictwa | Wnioskodawcy |
Wyłączenia: wyłączone są pełnomocnictwa udzielane małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu, rodzeństwu, lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej.
Tytuł płatność | Kwota | Forma | Nr rachunku bankowego |
---|---|---|---|
Opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii | 17 | kasa UMK ; przelew ; płatność kartą | 49 1020 2892 2276 3005 0000 0000 |
Dokumenty powinny być składane na dzienniku podawczym, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków.
Nazwa | Adres | Godziny otwarcia | Umówienie wizyty | telefon |
---|---|---|---|---|
Zarząd Dróg Miasta Krakowa | ul. Centralna 53 | pon. – 7:30- 17:00 wt.-pt. – 7:30-15:30 | brak | 12 616 70 00 |
Do 30 dni od dnia złożenia kompletu wymaganych dokumentów, a w przypadku sprawy szczególnie skomplikowanej do 60 dni.
Do powyższych terminów nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa dla dokonania określonych czynności oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy wnioskodawcy (klienta) albo z przyczyn niezależnych od organu.
Nazwa podmiotu | Struktura podrzędna |
---|---|
Zarząd Dróg Miasta Krakowa | Dział Utrzymania Oznakowania i Urządzeń BRD |
Nie dotyczy.
Rozpatrzenie sprawy zgodnie z tą procedurą wymaga podania danych osobowych wnioskodawcy w zakresie: imienia, nazwiska, adresu do korespondencji, adresu e-mail, numeru telefonu oraz danych pełnomocnika (jeśli występuje) w zakresie imienia, nazwiska, adresu zamieszkania, adresu e-mail, numeru telefonu, a także danych projektanta w zakresie: imienia, nazwiska, Zarządowi Dróg Miasta Krakowa z siedzibą ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, który będzie ich administratorem. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja związana z rozpatrzeniem sprawy, w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.
Informujemy Pana/Panią, że podane dane osobowe są przetwarzane w celu rozpatrywania i zatwierdzania projektów stałej zmiany organizacji ruchu na drogach wewnętrznych .
Informujemy, że ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Ponadto ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do krajowego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych. Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych nie powoduje cofnięcia skutków ich dotychczasowego przetwarzania. Twoje dane będą przechowywane przez okres wynikający z zapisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z Instrukcją Kancelaryjną, Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, Instrukcją Archiwalną, stanowiącymi załącznik do Zarządzenia Nr 130/2017 Dyrektora Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia przepisów kancelaryjnych i archiwalnych (ze zm. wynikających z zarządzenia Nr 102/2020 Dyrektora ZDMK z dnia 5 sierpnia 2020 r.)
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych:
e-mail: iod@zdmk.krakow.pl
Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowi art. 13 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, art. 55 § 1, art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.