Usługa skierowana jest do podmiotów chcących poznać warunki obsługi komunikacyjnej i zakresu do realizacji układu drogowego w związku z planowanym zamierzeniem spełniającym kryteria określone w Zarządzeniu Nr 2678/2024 PMK z 10.10.2024 r.
Złożenie kompletu wymaganych dokumentów.
Wniosek o wydanie warunków obsługi komunikacyjnej i zakresu do realizacji układu drogowego w związku z planowanym zamierzeniem spełniającym kryteria określone w Zarządzeniu Nr 2678/2024 PMK z 10.10.2024 r.
Załączniki do wniosku:
lokalizacje drzew wraz z określeniem pierśnicy (obwodu pni) i średnicy koron;
powierzchnie zajmowane przez krzewy, grupy krzewów lub rabaty;
sposób postępowania z każdym z wykazanych elementów (usunięcie/ zachowanie w terenie) wynikający z założeń ww. Koncepcji.
O ile Inwestor będzie działał przez pełnomocnika - pełnomocnictwo udzielone przez inwestora inwestycji niedrogowej do reprezentowania go przez osobę trzecią w sprawach związanych z uzyskaniem umowy na cele związane z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, a także na cele związane z potrzebami obsługi użytkowników ruchu wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej za pełnomocnictwo.
Oplata skarbowa. Wyłączenia: wyłączone są pełnomocnictwa udzielane małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu, rodzeństwu, lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej.
Tytuł płatność | Kwota | Forma | Nr rachunku bankowego |
---|---|---|---|
Opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii | 17 | przelew ; płatność kartą ; gotówka | 49 1020 2892 2276 3005 0000 0000 |
Dokumenty powinny być składane na dzienniku podawczym, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków. Usługa jest realizowana w formie tradycyjnej (wraz z dołączonym nośnikiem danych zawierającym wszystkie załączniki do wniosku) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (sekretariat@zdmk.krakow.pl).
Nazwa | Adres | Godziny otwarcia | Umówienie wizyty | telefon |
---|---|---|---|---|
Zarząd Dróg Miasta Krakowa | ul. Centralna 53 | W poniedziałki w godzinach 7:30 – 17:00 oraz od wtorku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30 | brak | 12 616 70 00 |
Po zweryfikowaniu złożonych dokumentów oraz analizie sprawy na przeprowadzonym posiedzeniu przez Zespół ds. Współpracy z Inwestorami Inwestycji Niedrogowych - Przewodniczący w/w Zespołu (lub wyznaczony przez Niego Członek Zespołu) wydaje warunki spisane w formie Protokołu. Dokument może zostać wysłany pocztą lub na wniosek Strony może zostać odebrane osobiście w siedzibie ZDMK.
Procedura dotyczy wyłącznie dróg publicznych i wewnętrznych będących w zarządzie Zarządu Dróg Miasta Krakowa.
Zależnie od charakteru zamierzonej inwestycji Zarząd Dróg Miasta Krakowa może żądać dodatkowych dokumentów.
Do 60 dni od dnia złożenia kompletu wymaganych dokumentów.
Nazwa podmiotu | Struktura podrzędna |
---|---|
Zarząd Dróg Miasta Krakowa | Z-ca Dyrektora ZDMK ds. Inwestycji |
Nie dotyczy
Nie dotyczy
Rozpatrzenie sprawy zgodnie z tą procedurą wymaga podania danych osobowych wnioskodawcy oraz pełnomocnika (jeśli występuje), w zakresie: imienia, nazwiska, adresu do korespondencji/ adres zamieszkania, adres e-mail, numeru telefonu, a także osób na rzecz których zostały wydane decyzje o warunkach zabudowy w zakresie: imienia i nazwiska, adresu zamieszkania/do korespondencji Zarządowi Dróg Miasta Krakowa z siedzibą ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, który będzie ich administratorem.Informujemy Pana/Panią, że podane dane osobowe są przetwarzane w celu wydania warunków obsługi komunikacyjnej i zakresu niezbędnego do realizacji układu drogowego w związku z planowanym zamierzeniem inwestycyjnym.
Informujemy, że ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Ponadto ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do krajowego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych. Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych nie powoduje cofnięcia skutków ich dotychczasowego przetwarzania. Twoje dane będą przechowywane przez okres wynikający z zapisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z Instrukcją Kancelaryjną, Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, Instrukcją Archiwalną, stanowiącymi załącznik do Zarządzenia Nr 130/2017 Dyrektora Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia przepisów kancelaryjnych i archiwalnych.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: iod@zdmk.krakow.pl
Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych stanowi art. 34 ust. 3 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, art. 16, 20 pkt 1 i 7 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, art. 55, § 1, art. 63, § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, § 18 pkt 1 do 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.