Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Dostęp do najnowszych technologii.
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
- Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy
1. Wymagania niezbędne (formalne):
- Spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
- obywatelstwo polskie
- wykształcenie wyższe o specjalności ekonomia lub finanse lub administracja,
- minimum rok doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny)
- Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.
- Znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych.
- Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 10 stycznia 2013 r. w sprawie wieloletniej prognozy finansowej jednostki samorządu terytorialnego.
- Znajomość przepisów ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
- Znajomość przepisów ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym.
- Znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- Znajomość zagadnień związanych z planowaniem i realizacją budżetu.
- Znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Krakowa.
- Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty (niewykluczające wykonywania obowiązków na stanowisku).
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
3. Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- Kompletowanie materiałów planistycznych stanowiących dokumentację budżetu Miasta w zakresie: zadań inwestycyjnych (strategicznych, programowych, dzielnic), oraz danych do załącznika przedstawiającego - Środki wydzielone do dyspozycji dzielnic - zbiorczo, a także w podziale na poszczególne dzielnice w szczegółowości klasyfikacji budżetowej
- Opracowywanie załączników do projektu budżetu i załączników do budżetu w zakresie planu wydatków inwestycyjnych (strategicznych, programowych, dzielnic).
- Opracowywanie załącznika do projektu budżetu i załącznika do budżetu w zakresie środków wydzielonych do dyspozycji dzielnic.
- Opracowywanie załączników do planu finansowego Urzędu Miasta Krakowa oraz zestawienia planów finansowych jednostek budżetowych Gminy Miejskiej Kraków w oparciu o dane planistyczne otrzymane z komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Krakowa w zakresie planu wydatków inwestycyjnych (strategicznych, programowych, dzielnic).
- Analizowanie i opiniowanie wniosków dotyczących zmian w budżecie i planie finansowym Urzędu Miasta Krakowa oraz w zestawieniu planów finansowych jednostek budżetowych Gminy Miejskiej Kraków w zakresie planu wydatków inwestycyjnych (strategicznych, programowych, dzielnic) oraz wydatków bieżących dzielnic.
- Przygotowywanie i sporządzanie załączników do projektów uchwał Rady Miasta Krakowa i projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Krakowa, dotyczących zmian w uchwale budżetowej, planie finansowym Urzędu Miasta Krakowa oraz w zestawieniu planów finansowych jednostek budżetowych Gminy Miejskiej Kraków w zakresie zadań inwestycyjnych (strategicznych, programowych, dzielnic).
- Przygotowywanie i sporządzanie załączników do projektów uchwał Rady Miasta Krakowa i projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Krakowa, dotyczących zmian w planie finansowym Urzędu Miasta Krakowa oraz w zestawieniu planów finansowych jednostek budżetowych Gminy Miejskiej Kraków w zakresie planu wydatków bieżących dzielnic.
- Informowanie komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Krakowa i miejskich jednostek organizacyjnych o dokonanych zmianach w zakresach rzeczowych zadań inwestycyjnych.
- Uzgadnianie i analizowanie realizacji planu wydatków inwestycyjnych (strategicznych, programowych, dzielnic) w zakresie finansowym - ewidencja zmian.
- Analizowanie i weryfikowanie materiałów sprawozdawczych, opracowywanie załączników do informacji o przebiegu wykonania budżetu za I półrocze i sprawozdania z wykonania budżetu za dany rok w zakresie finansowym zadań inwestycyjnych (strategicznych, programowych, dzielnic) oraz załącznika przedstawiającego - Środki wydzielone do dyspozycji dzielnic - zbiorczo, a także w podziale na poszczególne dzielnice w szczegółowości klasyfikacji budżetowej.
4. Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:
- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
- Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo, /w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami/.
- Stanowisko urzędnicze: Podinspektor / Inspektor
- Miejsce pracy: Wydział Budżetu Miasta.
- Siedziba Wydziału: Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kraków.
- Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków- Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa - BIP MK
- Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 3.800 zł do 4.500 zł brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy; wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej/.
5. Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- Możliwość pracy w terenie NIE,
- Dyspozycyjność: NIE
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 1 maja 2022 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 6 maja 2022 roku o godz. 10.00 w formie on-line (kandydaci zakwalifikowani do testów otrzymają instrukcję indywidualnie). O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Zarządzenie nr 3217/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 30 listopada 2018 roku w sprawie zasad naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze (z późniejszymi zmianami)