Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Dostęp do najnowszych technologii.
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
- Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
Wymagania niezbędne (formalne):
- Obywatelstwo polskie.
- Wykształcenie wyższe.
- Co najmniej 6- miesięczne doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych.
- Pozostałe wymagania określone w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
Znajomość:
- Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym.
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.
- Ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe.
- Ustawa z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych.
- Uchwały Nr XI/179/19 Rady Miasta Krakowa z dnia 13 marca 2019 roku w sprawie Regulaminu budżetu obywatelskiego Miasta Krakowa.
- Znajomość lokalnych aktów prawnych, procedur, struktur i zasad funkcjonowania Urzędu Miasta Krakowa i miejskich jednostek organizacyjnych.
- Ogólna znajomość zagadnień związanych z działaniem Wydziału Polityki Społecznej i Zdrowia.
- Znajomość zagadnień dotyczących organizacji wydarzeń/imprez.
- Znajomość zagadnienia roli mediów społecznościowych jako narzędzia do promocji i informacji o polityce społecznej Gminy.
- Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty (niewykluczające wykonywania obowiązków na wskazanym stanowisku).
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełniania powyższych wymagań.
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- Kształtowanie polityki społecznej i zdrowia, w szczególności poprzez:
- budowanie jednolitej marki polityki społecznej i zdrowia Gminy Miejskiej Kraków,
- analiza i przewidywanie negatywnych zjawisk w obszarze polityki społecznej i zdrowia na terenie Gminy,
- inicjowanie działań mających na celu zapobieganie negatywnym zjawiskom w obszarze polityki społecznej i zdrowia na terenie Gminy.
- Koordynacja polityki informacyjnej i promocji działań Wydziału, we współpracy z właściwą komórką organizacyjną UMK, w tym:
- prawidłowe funkcjonowanie i usprawnianie systemu wymiany informacji wewnątrz Wydziału oraz nadzór nad spójnością informacji,
- budowanie bazy danych o projektach, produktach, ofertach, kampaniach, wydarzeniach w obszarze polityki społecznej Gminy,
- przygotowywanie i zarządzanie harmonogramami akcji i kampanii promocyjnych i społecznych w obszarze polityki społecznej.
- Organizacja wydarzeń na rzecz osób z niepełnosprawnościami, rodzin, seniorów, młodzieży (m.in. konferencje, seminaria, warsztaty, koncerty), we współpracy z właściwymi referatami Wydziału.
- Przygotowanie projektów kampanii edukacyjno-informacyjnych, w zakresie uwzględniającym również rolę mediów społecznościowych, we współpracy z właściwą komórką organizacyjną UMK.
- Wykorzystanie mediów społecznościowych do promocji i informacji o polityce społecznej Gminy.
- Organizacja imprez plenerowych i konferencji dotyczących programów profilaktyki i promocji zdrowia, w tym zapewnienie uczestnictwa podmiotów wykonujących badania profilaktyczne na imprezach profilaktycznych organizowanych przez Wydział, nadzór nad badaniami w czasie tych imprez, organizacja stoiska informacyjnego i dyżurów pracowników Wydziału.
- Promocja budżetu obywatelskiego, w tym:
- przygotowanie i koordynacja kampanii informacyjno-promocyjnej "Budżet Obywatelski Miasta Krakowa”,
- przygotowywanie, kontrolowanie prawidłowości realizacji i rozliczanie umów w ramach zadania,
- współpraca z instytucjami, organizacjami i osobami zajmującymi się tematyką budżetu obywatelskiego,
- organizacja spotkań, wydarzeń, przedsięwzięć promujących budżet obywatelski.
- Koordynacja i realizacja nagrań (m.in. relacje online, filmiki edukacyjno-promocyjne, koncerty).
- Koordynowanie i opracowywanie materiałów, informacji i artykułów o charakterze informacyjno-edukacyjnym, promocyjnym, dokumentalnym lub innym w zakresie działań Wydziału celem publikacji w mediach, w tym również administrowanych przez Wydział (na stronie kraków.pl i podstronach oraz w mediach społecznościowych), w tym:
- redagowanie i pisanie tekstów,
- posiadanie tzw. „lekkiego pióra”,
- weryfikacja merytoryczna tematów.
- Współpraca i współdziałanie z Pełnomocnikami Prezydenta Miasta Krakowa, komórkami organizacyjnymi Urzędu Miasta Krakowa, miejskimi jednostkami organizacyjnymi i innymi podmiotami w zakresie promowania i organizacji wydarzeń będących w kompetencjach danych referatów.
- Archiwizacja dokumentów wytworzonych przez Referat.
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:
- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
- Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo, (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami).
- Stanowisko: Referent, Podinspektor.
- Miejsce pracy: Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia – Urząd Miasta Krakowa.
- Siedziba Wydziału: Kraków, ul. Dekerta 24.
- Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków – Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa - BIP MK
- Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 3.800,- do 4.500,- złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- Dyspozycyjność – tak ( organizacja spotkań, wydarzeń, imprez, wynikających z zakresu działania Referatu).
- Praca przy komputerze – tak.
- Praca w terenie - tak (organizacja spotkań, wydarzeń, imprez, wynikających z zakresu działania Referatu).
- Praca w weekendy – tak (okazjonalnie).
- Uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B – nie.
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 30 czerwca 2022 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 7 lipca 2022 roku o godz. 10.00 w formie on-line (kandydaci zakwalifikowani do testów otrzymają instrukcję indywidualnie).
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Zarządzenie nr 3217/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 30 listopada 2018 roku w sprawie zasad naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze (z późniejszymi zmianami)