Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy
Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
Wymagania niezbędne (formalne):
a) Spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
b) Obywatelstwo polskie.
c) Wykształcenie : wyższe
d) Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe związane z realizacją zadań na wsparcie osób z niepełnosprawnościami.
Uwaga: Osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
a) Znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym.
b) Znajomość przepisów ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
c) Znajomość ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.
d) Znajomość ustawy o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
e) Znajomość przepisów ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego.
f) Znajomość ustawy o finansach publicznych.
g) Ogólna znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Miasta Krakowa.
h) Ogólna znajomość zagadnień związanych z działaniem Wydziału Polityki Społecznej i Zdrowia.
i) Znajomość pakietu MS Office, w tym przede wszystkim MS Word, MS Excel.
j) Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty (niewykluczające wykonywania obowiązków na wskazanym stanowisku).
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełniania powyższych wymagań.
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
a) Realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (oraz ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
b) Przygotowanie projektów uchwał Rady Miasta Krakowa, zarządzeń Prezydenta Miasta Krakowa, umów
i zleceń oraz innych dokumentów strategicznych wymaganych w procesie realizacji w/w programów.
c) Realizacja działań podejmowanych przez Gminę Miejską Kraków w zakresie integracji społecznej osób
z niepełnosprawnościami.
d) Realizacja działań związanych z funkcjonowaniem programu Kraków dla rodziny „N”.
e) Przygotowanie, nadzorowanie i kontrolowanie realizacji umów zawartych z organizacjami pozarządowymi w ramach działania Referatu.
f) Przygotowanie projektów uchwał w sprawach realizacji bieżącej powierzonego zadania.
g) Przygotowanie i rozliczanie umów w ramach przydzielonego zadania.
h) Kontrolowanie realizacji podpisanych umów w ramach przydzielonego zadania.
i) Współpraca z instytucjami, organizacjami i osobami zajmującymi się tematyką osób z niepełnosprawnościami.
j) Prawidłowe i terminowe przygotowywanie dokumentów do terminowego przekazywania dotacji na realizację zadań własnych gminy związanych z integracją seniorów w sposób zgodny z zasadami i trybem jej udzielania określonymi w ustawie z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz przedkładanie wniosków o przekazanie dotacji do Wydziału Finansowego zgodnie z instrukcją określającą zasady sporządzania, obiegu i kontroli oraz przechowywania i zabezpieczania dokumentów księgowych i ksiąg rachunkowych w Urzędzie Miasta Krakowa.
k) Przygotowanie projektów uchwał Rady Miasta Krakowa, zarządzeń Prezydenta Miasta Krakowa, umów i zleceń oraz innych dokumentów strategicznych wymaganych w procesie realizacji w/w programów.
l) Archiwizacja dokumentów wytworzonych przez Referat.
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:
a) Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
b) Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo, (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami).
c) Stanowisko: Referent, Podinspektor.
d) Miejsce pracy: Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia – Urząd Miasta Krakowa.
e) Siedziba Wydziału: Kraków, ul. Dekerta 24
f) Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków – Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa - BIP MK
g) Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 4.300, do 4.800,- złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
h) Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia
12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
dyspozycyjność – tak
praca przy komputerze – tak
praca w terenie - nie
praca w soboty – nie
uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B – nie
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 12 marca 2023 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się 15 marca 2023 roku o godz. 9.00 w Sali Dietla przy pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.