PREZYDENT MIASTA KRAKOWA
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W REFERACIE ARCHIWUM
W WYDZIAŁE ORGANIZACJI I NADZORU
URZĘDU MIASTA KRAKOWA
(NR REF. 1-OR-2023)
Od kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy
1. Wymagania niezbędne (formalne):
1. obywatelstwo polskie,
2. wykształcenie wyższe,
- wyższe w zakresie archiwistyki lub
- studia wyższe humanistyczne oraz studia podyplomowe z archiwistyki
3. doświadczenie zawodowe: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w pracy związanej z archiwizacją dokumentów,
4. wymagania określone w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych.
*„staż pracy” rozumiany jako okres zatrudnienia, do którego zastosowanie mają przepisy kodeksu pracy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, aktu powołania, mianowania, wyboru)
*„doświadczenie zawodowe” rozumiane jako okres nabywania umiejętności w oparciu o umowę o pracę, umowę cywilno – prawną, staż, praktykę, wolontariat, prowadzoną działalność gospodarczą itp.
*wykształcenie - w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 20 września 2018 r. w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz dyscyplin artystycznych
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny) :
1. Znajomość ustawy z dnia 14.07. 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
2. Znajomość ustawy z dnia 8.03.1990 r. o samorządzie gminnym,
3. Znajomość rozporządzenia prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
4. Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
5. Znajomość Statutu Miasta Krakowa,
6. Znajomość struktury organizacyjnej UMK,
7. Umiejętność biegłej obsługi komputera w zakresie: Word, Excel, poczta elektroniczna i Internet,
8. Umiejętność klarownego formułowania myśli w mowie i piśmie,
9. Orzeczenie stopnia niepełnosprawności (niewykluczające wykonywania obowiązków na wskazanym stanowisku).
3. Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
1. Przyjmowanie dokumentacji z komórek organizacyjnych Urzędu.
2. Porządkowanie przechowywanych dokumentów, prowadzenie okresowych przeglądów powierzonego zasobu archiwalnego.
3. Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, wykonywanie spisu akt do zniszczenia.
4. Udostępnianie i wypożyczanie dokumentacji do celów służbowych. Wykonywanie kwerend dla stron.
5. Przygotowanie i przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego.
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
4. Warunki pracy i płacy oferowane kandydatom:
1. pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony,
2. wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami),
3. stanowisko : Podinspektor / Inspektor
4. miejsce pracy: Wydział Organizacji i Nadzoru
5. siedziba Wydziału: Kraków, ul. Dobrego Pasterza 116 a
6. Przewidywany termin zatrudnienia: kwiecień 2023 r.
7. Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków-Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa – BIP MK.
8. wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 4.200 do 4.800 złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie o którym mowa zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony,
9. dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
5. Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
1. dyspozycyjność (tak/nie): nie
2. praca przy komputerze (tak/nie): tak
3. możliwość pracy w terenie (tak/nie): nie
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej w terminie do 26.03.2023 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 30.03.2023 r. o godz. 8.00 w Sali Dietla UMK, Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci/kandydatki będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.