Kraków: prace modernizacyjne Międzyszkolnego Basenu Pływackiego Kraków -Śródmieście w Krakowie
Numer ogłoszenia: 77654 - 2009; data zamieszczenia: 25.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyszkolny Basen Pływacki Kraków-Śródmieście , ul. płk. Francesco Nullo 23, 31-545 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 418 63 02, faks 0-12 418 63 00.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbp.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prace modernizacyjne Międzyszkolnego Basenu Pływackiego Kraków -Śródmieście w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace zakładają zachowanie dotychczasowych funkcji obiektu z jednoczesnym podwyższeniem standardu użytkowania Zakres robót: prace architektoniczne i konstrukcyjne przebudowy niecki basenowej i plaż wokół niecki; prace przebudowy instalacji uzdatniania wody; prace przebudowy instalacji c. o.; prace przebudowy instalacji elektrycznej i tablicy piętrowej; Zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami, z przedmiarami robót i STWiOR.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.70.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 5000.00 PLN
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z dnia 29 listopada 2007 roku nr 223, poz.1655 ze zmianami Dz. U. z 2008 r. nr 171, poz. 1058), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 (jedną) realizację na kwotę min. 500.000,00 złotych każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane z należytą starannością.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c. 2.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- 4. Wykaz osób i podmiotów którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w powyższym wykazie zostały wskazane osoby którymi będzie dysponował + dok. potwierdzające + Wykaz części zamówienia, które zostaną wykonane przez podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział) uprawnienia + wpis do IIB Wykaz wykonanych robót budowlanych + dok. potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbp.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: strona internetowa Zamawiającego - wersja papierowa, Sekretariat Międzyszkolnego Basenu Pływackiego w Krakowie, ul. Fr. Nullo 23;.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Międzyszkolnego Basenu Pływackiego Kraków -Śródmieście, ul. Fr. Nullo 23.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
Wykaz załączników dodatków do SIWZ:
MODERNIZACJA HALI - proj, spec, przed
MBP/25/2009 Kraków, 2009-04-16
Z A W I A D O M I E N I E
o unieważnieniu postępowania
Informujemy, iż na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z dn. 29 listopada 2007 r. Nr 223, poz.1655) Zamawiający był zobowiązany unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na:
Prace modernizacyjne Międzyszkolnego Basenu Pływackiego Kraków - Śródmieście
z powodu: wady uniemożliwiającej zawarcie ważnej umowy.
W SIWZ podano bowiem stawkę 7% VAT zamiast 22% VAT i nie poinformowano wszystkich oferentów o tym fakcie. Wskutek powyższego otrzymano nierównoważne oferty, a co uniemożliwia w konsekwencji zawarcie ważnej umowy
Jednocześnie zawiadamiamy, iż zgodnie z dyspozycją art. 180 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych wobec czynności podjętych przez zamawiającego mają Państwo prawo wnieść pisemny umotywowany protest w terminie siedmiu dni od dnia, w którym powzięli lub mogli Państwo powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę protest