Jeżeli jesteś podmiotem, który otrzymał informację o wysokości opłaty za usługi wodne - opłaty za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej na skutek wykonywania na nieruchomości o powierzchni powyżej 3500 m2 robót lub obiektów budowlanych trwale związanych z gruntem, mających wpływ na zmniejszenie tej retencji przez wyłączenie więcej niż 70% powierzchni nieruchomości z powierzchni biologicznie czynnej na obszarach nieujętych w systemy kanalizacji otwartej lub zamkniętej i nie zgadzasz się z wysokością opłaty, to możesz złożyć reklamację:
Usługa dotyczy podmiotów, które otrzymały informację o wysokości opłaty za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej na skutek wykonywania na nieruchomości o powierzchni powyżej 3500 m2 robót lub obiektów budowlanych trwale związanych z gruntem, mających wpływ na zmniejszenie tej retencji przez wyłączenie więcej niż 70% powierzchni nieruchomości z powierzchni biologicznie czynnej na obszarach nieujętych w systemy kanalizacji otwartej lub zamkniętej.
Podmiot obowiązany do ponoszenia opłaty za usługi wodne, któremu przekazano informację, o której mowa w sekcji „Kogo dotyczy usługa”, może złożyć reklamację, jeżeli nie zgadza się z wysokością opłaty. Reklamację składa się do Prezydenta Miasta Krakowa, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania informacji.
Tytuł płatność | Kwota | Forma | Nr rachunku bankowego |
---|---|---|---|
Opłata skarbowa od pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony od opłaty skarbowej, a w szczególności osoba, która składając dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa albo jego odpis, wypis lub kopię przedstawi zaświadczenie o korzystaniu ze świadczeń pomocy społecznej z powodu ubóstwa) | 17 | kasa UMK ; przelew ; płatność kartą | 49 1020 2892 2276 3005 0000 0000 |
Informacje o miejscach, w których można składać dokumenty, zawarte są w tabeli.
Nazwa | Adres | Godziny otwarcia | Umówienie wizyty | telefon |
---|---|---|---|---|
Wydział Gospodarki Komunalnej i Klimatu | ul. Wielopole 17a, 31-072 Kraków | od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.40 do 15.30 | brak | 12-616-8818 |
Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
Nazwa podmiotu | Struktura podrzędna |
---|---|
Wydział Gospodarki Komunalnej i Klimatu | Referat Infrastruktury Komunalnej |
Od decyzji, o której mowa w punkcie 4 w sekcji „Sposób realizacji usługi” przysługuje prawo skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie za pośrednictwem Prezydenta Miasta Krakowa - Wydział Gospodarki Komunalnej i Klimatu, ul. Wielopole 17a, 31-072 Kraków, w terminie 30 dni od daty jej doręczenia.
Art. 273 i 273a ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 unijnego ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzw. RODO) informujemy, że administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest Prezydent Miasta Krakowa z siedzibą Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków. Z administratorem możesz się skontaktować listownie (adres jw.) lub drogą elektroniczną – adres e-mail: gk.umk@um.krakow.pl.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez nas w celu rozpatrzenia reklamacji od informacji o wysokości opłaty za usługi wodne - opłaty za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej.
Twoje dane są objęte rejestrem czynności przetwarzania pn. ROZWÓJ INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ I ENERGETYKI.
Informujemy, że:
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: adres pocztowy – jw., adres e-mail: iod@um.krakow.pl.