Usługa dotyczy wyrażenia zgody na wycinkę drzew/krzewów kolidujących z planowaną inwestycją, dla której ZDMK nie jest inwestorem
Wnioskodawców, których inwestycja koliduje z zielenią zlokalizowaną w działkach pozostających w zarządzie ZDMK
Usługa nie dotyczy wycinki drzew/krzewów kolidujących z planowaną inwestycją, której inwestorem jest ZDMK
Należy składać dokumnety zgodnie z tabelą
Nazwa dokumentu | W jakim przypadku | Kogo dotyczy |
---|---|---|
Wniosek stanowiący załącznik do procedury ZDMK-48 |
W każdym przypadku | Wnioskodawcy (Inwestor/Pełnomocnik) |
Uzgodnienia ZDMK dla planowanego zamierzenia inwestycyjnego stanowiącego kolizje z istniejącą zielenią wraz z opieczętowanym załącznikiem graficznym |
W każdym przypadku | Wnioskodawcy (Inwestor/Pełnomocnik) |
Jeden spośród wyszczególnionych dokumentów:
|
Stosownie do potrzeb. Kopia decyzji WZ lub ULICP w przypadku braku Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego | Wnioskodawcy (Inwestor/Pełnomocnik) |
Rysunek, mapę albo wykonany przez projektanta posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane projekt zagospodarowania działki lub terenu w przypadku realizacji inwestycji, dla której jest on wymagany zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane – określające usytuowanie drzewa lub krzewu w odniesieniu do granic nieruchomości i obiektów budowlanych istniejących lub projektowanych na tej nieruchomości. |
W każdym przypadku | Wnioskodawcy (Inwestor/Pełnomocnik) |
Inwentaryzacja drzew/ krzewów wraz z preliminarzem opłat za usuwanie drzew/ krzewów |
W każdym przypadku | Wnioskodawcy (Inwestor/Pełnomocnik) |
Uzgodniony z Zarządem Zieleni Miejskiej projekt planu:
|
W każdym przypadku | Wnioskodawcy (Inwestor/Pełnomocnik) |
Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach albo postanowienie w sprawie uzgodnienia warunków realizacji przedsięwzięcia w zakresie oddziaływania na obszar Natura 2000, w przypadku realizacji przedsięwzięcia, dla którego wymagane jest ich uzyskanie zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, oraz postanowienie uzgadniające wydawane przez właściwego regionalnego dyrektora ochrony środowiska w ramach ponownej oceny oddziaływania na środowisko |
W przypadku gdy jest wymagana lub została przeprowadzona na wniosek realizującego przedsięwzięcie | Wnioskodawcy (Inwestor/Pełnomocnik) |
Zezwolenie w stosunku do gatunków chronionych na czynności podlegające zakazom określonym w art. 51 ust. 1 pkt 1-4 i 10 oraz w art. 52 ust. 1 pkt 1, 3, 7, 8, 12, 13 i 15 |
W przypadku gdy zostało wydane | Wnioskodawcy (Inwestor/Pełnomocnik) |
Pełnomocnictwo |
W razie ustanowienia pełnomocnika reprezentującego wnioskodawcę | Wnioskodawcy, który jest Pełnomocnikiem Inwestora |
Dowód uiszczenia opłaty skarbowej za wydane pełnomocnictwo |
Gdy Inwestor działa przez Pełnomocnika i nie jest zwolniony z opłaty skarbowej zgodnie z Ustawą o opłacie skarbowej | Inwestora działającego przez Pełnomocnika (zgodnie z Ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej |
Tytuł płatność | Kwota | Forma | Nr rachunku bankowego |
---|---|---|---|
Opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury | 17 | kasa UMK ; przelew ; płatność kartą ; poczta ; gotówka | 49 1020 2892 2276 3005 0000 0000 |
Dokumenty należy składać na Dzienniku Pdawczym ZDMK. Nie jest możliwa realizacja usługi za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Nazwa | Adres | Godziny otwarcia | Umówienie wizyty | telefon |
---|---|---|---|---|
Zarząd Dróg Miasta Krakowa | ul. Centralna 53, 31-586 Kraków | Pon. 7:30-17:00; Wt.-Pt. 7:30-15:30 | brak | 12 616 7000 |
Po zapoznaniu się z przedmiotem sprawy Zarząd Dróg Miasta Krakowa może wezwać Wnioskodawcę do złożenia dodatkowych wyjaśnień lub dostarczenia dodatkowych dokumentów wynikających z indywidualnego charakteru sprawy.
Dokumenty urzędowe stanowiące załączniki do wniosku należy składać w oryginale, ewentualnie w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez występującego w sprawie profesjonalnego pełnomocnika (adwokata lub radcę prawnego, rzecznika patentowego lub doradcę podatkowego) albo notarialnie lub przez organ, który go wydał. Dokumenty te mogą być również złożone w kopii, pod warunkiem okazania oryginału przez stronę, z jednoczesnym złożeniem pisemnego oświadczenia strony o ich zgodności z oryginałem.
Dowód wpłaty powinien precyzyjnie określać przedmiot opłaty skarbowej, ze wskazaniem urzędu/jednostki/wydziału, w którym ma być dokonana czynność urzędowa, a także zawierać dane Inwestora.
Uwaga: Dla zieleni wymagającej wydania decyzji na usunięcie należy przed dokonaniem wycinki zawrzeć umowę z GMK-ZDMK. Zgoda wydana przed podpisaniem umowy nie upoważnia do usunięcia drzew.
Do 30 dni, przy czym do terminów tych nie wlicza się terminów przewidzianych w przepisach prawa do dokonania określonych czynności, okresów zawieszenia postępowania, okresu trwania mediacji oraz okresów opóźnień spowodowanych z winy strony (np. niekompletny wniosek) albo przyczyn niezależnych od organu
Nazwa podmiotu | Struktura podrzędna |
---|---|
Zarząd Dróg Miasta Krakowa | Dział Uzgodnień |
Opinie działów merytorycznych ZDMK – stosownie do potrzeb
Nie dotyczy.
Rozpatrzenie sprawy zgodnie z tą procedurą wymaga podania danych osobowych inwestora oraz pełnomocnika (jeśli występuje), w zakresie: imienia, nazwiska, adresu zamieszkania/adresu do korespondencji, adresu e-mail, numeru telefonu, Zarządowi Dróg Miasta Krakowa z siedzibą: ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, który będzie ich administratorem.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja związana z rozpatrzeniem przedmiotowej sprawy, w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.
Informujemy Panią/Pana, że podane dane osobowe są przetwarzane w celu wydania zgody na wycinkę drzew/krzewów, położonych na nieruchomościach będących w zarządzie ZDMK, kolidujących z planowaną inwestycją, dla której ZDMK nie jest inwestorem. Administrator nie przewiduje profilowania na podstawie Pani/Pana danych osobowych.
Informujemy, że:
Macie Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do Swoich danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych, a także – w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do żądania usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania do krajowego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie powoduje cofnięcia skutków ich dotychczasowego przetwarzania.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres 10 lat wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r., poz. 164 ze zm.), rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz załącznika do Zarządzenia Nr 130/2017 Dyrektora Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia przepisów kancelaryjnych i archiwalnych z późn. zm. W przypadku przetwarzania Państwa danych osobowych w sposób niezgodny z prawem, macie Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), tzn. dane będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności art. 6 ust.1 pkt e) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: iod@zdmk.krakow.pl