Usługa dotyczy zgłoszenia zakończenia robót inwestycji drogowej, a w konsekwencji odebrania zrealizowanej inwestycji drogowej spowodowanej inwestycją niedrogową w związku z zawartą umową.
W przypadku przystąpienia do zakończenia zrealizowanej inwestycji drogowej należy wykonać poniższe czynności:
Usługa dotyczy instytucji/osób fizycznych, które zrealizowały inwestycje drogowe w związku z zawartą umową.
Zgłoszenie wykonania inwestycji drogowej zostanie dokonane jeżeli:
* dla branży oświetleniowej i odwodnieniowej zawartość dokumentacji powykonawczej uzgodnić z zarządcą branży
Usługa jest realizowana w formie tradycyjnej, jednakże istnieje możliwość złożenia skanu wniosku za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat@zdmk.krakow.pl. Dokumenty można składać osobiście na dzienniku podawczym: ul. Centralna 53, 31-586 Kraków.
| Nazwa | Adres | Godziny otwarcia | Umówienie wizyty | telefon |
|---|---|---|---|---|
| Zarząd Dróg Miasta Krakowa | ul. Centralna 53, 31-586 Kraków | Poniedziałek w godz. 07.30-17.00, wtorek-piątek w godz. 7.30-15.30 | brak | 12 616 70 00 |
| Link do portalu | Wytyczne |
|---|---|
| Pismo ogólne do podmiotu publicznego |
|
Po złożeniu wymaganych dokumentów bezpośrednio w Zarządzie Dróg Miasta Krakowa:
Do 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.
| Wydział/Jednostka | Nazwa komórki |
|---|---|
| Zarząd Dróg Miasta Krakowa | Dział Umów Inwestorskich |
Pisemne wewnętrzne opinie lub uzgodnienia Zarządu Dróg Miasta Krakowa – w zależności od potrzeb.
Rozpatrzenie sprawy zgodnie z tą procedurą wymaga podania danych osobowych:
oraz
Zarządowi Dróg Miasta Krakowa, z siedzibą ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, który będzie ich administratorem.