Gmina Miejska Kraków Ogłasza Konkurs ofert na realizację usługi stwierdzania zgonów na terenie Miasta Krakowa.
Przedmiotem konkursu jest świadczenie usług stwierdzania zgonu osób zmarłych w granicach administracyjnych Miasta Krakowa zlecanych telefonicznie przez funkcjonariuszy Policji.
Wymagany termin realizacji zamówienia: od 1 stycznia do 31 października 2013 roku.
Warunki konkursu oraz materiały informujące o konkursie (dokumentacja ofertowa wraz ze wzorem umowy) są dostępne od poniedziałku do piątku w Referacie Zdrowia Biura ds. Ochrony Zdrowia UMK, al. Powstania Warszawskiego 10, pok. 404,w godz. 8.00– 15.00.
Termin i miejsce składania ofert - oferty należy składać w sekretariacie Biura ds. Ochrony Zdrowia UMK, al. Powstania Warszawskiego 10, pokój 405, nie później niż do dnia 10 grudnia 2012 r. do godz. 12.00
Rozstrzygnięcia konkursu dokona komisja konkursowa w siedzibie Biura ds. Ochrony Zdrowia UMK. al. Powstania Warszawskiego 10, pokój Nr 405 w dniu 10 grudnia 2012 r.
Zastrzega się prawo do odwołania konkursu lub przesunięcia terminu składania ofert bez podania przyczyn w każdym czasie.
Dodatkowe informacje związane z przedmiotem konkursu udzielane są pod numerem telefonu 12 61 69284.
Załączniki:
1) specyfikacja
2) umowa