Złożenie wniosku. Uiszczenie opłaty.
Tytuł płatność | Kwota | Forma | Nr rachunku bankowego |
---|---|---|---|
Opłata skarbowa/ odpis z rejestru instytucji kultury | 5 | przelew | 49 1020 2892 2276 3005 0000 0000 |
Informacje o miejscach, w których można składać dokumenty, zawarte są w tabeli
Nazwa | Adres | Godziny otwarcia | Umówienie wizyty | telefon |
---|---|---|---|---|
Kancelaria Magistratu | plac Wszystkich Świętych 3–4, 31-004 Kraków i pozostałe dzienniki podawcze Urzędu Miasta Krakowa | 7.30–15.30 | brak | 12 616 14 75 |
Wydział Kultury i Dziedzictwa Narodowego | ul. Wielopole 17a, 31-462 Kraków, Sekretariat, pokój 106 | 7.30–15.30 | brak | 12 616 1916 |
Urząd Miasta Krakowa Wydział Kultury i Dziedzictwa Narodowego | ul. Wielopole 17a, 31-072 Kraków | 7.30-15.30 | brak | 12 616 19 16 |
Link do portalu | Wytyczne |
---|---|
Wydanie odpisu z księgi rejestrowej miejskich instytucji kultury | - |
Po wypełnieniu i złożeniu wniosku przez Wnioskodawcę, pracownik Wydziału Kultury i Dziedzictwa Narodowego UMK odpowiedzialny za Księgę Rejestrową danej instytucji kultury przygotowuje stosowny odpis, który po zatwierdzeniu przed Dyrektora KD zostaje przekazany Wnioskodawcy po spełnieniu warunków podanych w opisie usługi. Sposób i możliwości odbioru: odbiór osobisty (dokument w wersji papierowej) lub w formie elektronicznej.
14 dni od dnia otrzymania wniosku.
Nazwa podmiotu | Struktura podrzędna |
---|---|
Wydział Kultury i Dziedzictwa Narodowego | Referat ds. Miejskich Instytucji Kultury i Współpracy Kulturalnej |
Nie dotyczy.
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Krakowa z siedzibą pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków. W sprawie ochrony swoich danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: e-mail: iod@um.krakow.pl lub pisemnie na adres: pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków. Podstawę prawną przetwarzania danych stanowi art. 6 ust. 1 lit. c) i e) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) – dalej: RODO, tzn. dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym bądź w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi. W innych przypadkach dane osobowe przetwarzane będą na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści wystąpienia do organu administracji publicznej. Podanie danych osobowych jest wymogiem obowiązkowym. Niepodanie danych osobowych uniemożliwi prowadzenie sprawy związanej z realizacją złożonego wniosku o wydanie odpisu z księgi rejestrowej. Ponadto dane osobowe mogą pochodzić z systemów informatycznych, do których organ ma dostęp zgodnie z przepisami prawa lub od osób trzecich i innych podmiotów. Dane będą udostępniane wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa, w szczególności podmiotom uprawnionym do wglądu w akta postępowania. Dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej w formie papierowej i elektronicznej przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności z instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt i instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych oraz o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują następujące prawa: prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne; prawo do żądania usunięcia danych osobowych; przypadkach, w których administrator przetwarza dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO dane mogą być usunięte po zakończeniu okresu archiwizacji, o ile przepis szczególny nie stanowi inaczej; prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, jeżeli zachodzi jedna z okoliczności określonych w art. 17 ust. 1 RODO, o ile przepis szczególny nie stanowi inaczej; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) RODO, o ile przepis szczególny nie stanowi inaczej; prawo do przenoszenia danych. Realizacja powyższych uprawnień musi być zgodna z przepisami prawa, na podstawie których odbywa się przetwarzanie danych lub archiwizacja. W zakresie, w jakim dane osobowe będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, przysługuje prawo do jej cofnięcia. Konsekwencją cofnięcia zgody na przetwarzanie danych skutkuje brakiem możliwości realizowania złożonego wniosku o wydanie odpisu z księgi rejestrowej. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowaniu decyzji, w tym profilowania na podstawie danych osobowych. W przypadku uznania, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.