Ewidencja uczniowskich klubów sportowych oraz klubów sportowych działających w formie stowarzyszeń, których statuty nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej SZ-15
URZĄD MIASTA KRAKOWA
Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia
Krótki opis usługi
Jeśli chcesz:
Wpisać do ewidencji uczniowski klub sportowy lub klub sportowy działający w formie stowarzyszenia, którego statut nie przewiduje prowadzenia działalności gospodarczej
Dokonać zmiany danych w ewidencji uczniowskich klubów sportowych lub klubów sportowych działających w formie stowarzyszeń, których statuty nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej
Wykreślić organizację z ewidencji uczniowskich klubów sportowych lub klubów sportowych działających w formie stowarzyszeń, których statuty nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej
Uzyskać wypis z ewidencji uczniowskich klubów sportowych lub klubów sportowych działających w formie stowarzyszeń, których statuty nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej
Skompletuj wymagane dokumenty. Udaj się do Wydziału Polityki Społecznej i Zdrowia, zabierając ze sobą stosowny wniosek wraz z załącznikami lub złóż wniosek drogą elektroniczną. Po zakończeniu postępowania otrzymasz stosowny dokument.
Kogo dotyczy usługa
Obywateli
Założycieli uczniowskich klubów sportowych oraz Założycieli klubów sportowych działających w formie stowarzyszenia, którego statut nie przewiduje prowadzenia działalności gospodarczej
Osób uprawnionych do reprezentacji uczniowskich klubów sportowych oraz osób uprawnionych do reprezentacji klubów sportowych działających w formie stowarzyszenia, którego statut nie przewiduje prowadzenia działalności gospodarczej
Kryteria dla realizacji usług
Warunkiem realizacji usługi jest:
Posiadanie siedziby na terenie miasta Kraków przez uczniowski klub sportowy lub klub sportowy działający w formie stowarzyszenia, którego statut nie przewiduje prowadzenia działalności gospodarczej
Złożenie w oryginale kompletnego wniosku wraz z załącznikami
Dokonanie opłaty skarbowej
Wymagane dokumenty
Wniosek o wpis do ewidencji uczniowskiego klubu sportowego lub klubu sportowego, działającego w formie stowarzyszenia, którego statut nie przewiduje prowadzenia działalności gospodarczej wraz z załącznikami.
Wniosek o dokonanie zmian w ewidencji wraz z załącznikami.
Wniosek o wydanie wypisu z ewidencji.
Wniosek o wykreślenie z ewidencji uczniowskiego klubu sportowego lub klubu sportowego działającego w formie stowarzyszenia, którego statut nie przewiduje prowadzenia działalności gospodarczej wraz z załącznikami.
Wniosek o wykreślenie z ewidencji uczniowskiego klubu sportowego lub klubu sportowego działającego w formie stowarzyszenia, którego statut nie przewiduje prowadzenia działalności gospodarczej w związku ze zmianą organu rejestrującego wraz z załącznikami.
Opłaty
W tytule płatności należy napisać: za wydanie decyzji administracyjnej dla klubu lub/i za wydanie wypisu z ewidencji dla klubu.
Tytuł płatność
Kwota
Forma
Nr rachunku bankowego
opłata skarbowa za wydanie wypisu z ewidencji
17
kasa UMK
; przelew
; płatność kartą
49 1020 2892 2276 3005 0000 0000
opłata skarbowa za wydanie decyzji administracyjnej
10
kasa UMK
; przelew
; płatność kartą
49 1020 2892 2276 3005 0000 0000
Miejsce przyjmowania dokumentów
Informacja o miejscu, w którym można składać dokumenty, zawarta jest w tabeli.
Po pozytywnej weryfikacji dokumentacji, otrzymasz: decyzję administarcyjną o wpisie do ewidencji, wypis z ewidencji, decyzję administarcyjną o dokonaniu zmian w ewidecji, decyzję administracyjną o wykreśleniu z ewidencji w związku z likwidacją klubu, decyzję administracyjną o wykreśleniu z ewidencji w związku z zmianą siedziby klubu
W przypadku niekompletnej dokumentacji otrzymasz pisemne powiadomienie z prośbą o uzupełnienie lub/i poprawę przedłożonych dokumentów we wskazanym terminie
W przypadku nie uzupełnienia braków we wskazanym terminie, otrzymasz: decyzję administracyjną o odmowie wpisu do ewidencji, decyzję administracyjną o odmowie dokonania zmian w ewidencji, wniosek o wypis z ewidencji pozostanie bez rozpatrzenia
W przypadku niekompletnej dokumentacji dotyczącej zakończenia działalności klubu sprawa zostanie skierowana do sądu
Termin załatwienia
Wydanie decyzji następuje do 1 miesiąca od dnia złożenia wniosku lub w terminie do 2 miesięcy w sprawach wymagających przeprowadzenia czynności wyjaśniających.
Wydanie wypisu z ewidencji następuje do 7 dni od dnia złożenia wniosku.
Tłumaczenie informacji o usłudze w polskim języku migowym
Loading the player...
Tryb odwoławczy
Odwołanie od wydanej decyzji wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Wydziału Polityki Społecznej i Zdrowia UMK w terminie czternastu dni od dnia doręczenia decyzji stronie.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie
Ustawa z dnia 7 kwietnia 1989 r. Prawo o stowarzyszeniach
Rozporządzenie Ministra Sportu i Turystyki z 18 października 2011 r. w sprawie ewidencji klubów sportowych
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego