W celu otrzymania dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miasta Krakowa oraz w byłych Urzędach Dzielnicowych będących w zasobach Archiwum zakładowego Urzędu Miasta Krakowa należy:
Usługa dotyczy byłych pracowników zatrudnionych w Urzędzie Miasta Krakowa lub w byłych Urzędach Dzielnicowych.
W celu realizacji usługi konieczne jest, aby we wniosku wskazać:
Tytuł płatność | Kwota | Forma | Nr rachunku bankowego |
---|---|---|---|
Opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej) | 17 | kasa UMK ; przelew ; poczta | 49 1020 2892 2276 3005 0000 0000 |
Wnioski w formie papierowej można składać w siedzibie Oddziału Zarządzania Dokumentacją w UMK i Archiwum zakładowego.
Nazwa | Adres | Godziny otwarcia | Umówienie wizyty | telefon |
---|---|---|---|---|
Oddział Zarządzania Dokumentacją w UMK i Archiwum zakładowe | ul. Dobrego Pasterza 116A, 31-416 Kraków, archiwum.umk@um.krakow.pl | Poniedziałek – piątek 7:30 – 15:30 | brak | 12 616 9008, 12 616 9014, 12 616 9000 |
Po złożeniu kompletnego wniosku zostanie przeprowadzona kwerenda, w wyniku której dokumentacja zostanie odszukana, a następnie udostępniona do wglądu lub zostanie wydane świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu i zarobkach (druk Rp-7).
W przypadku wypisywania świadectw pracy oraz zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach (druk Rp-7) termin załatwienia może być dłuższy niż 1 miesiąc z uwagi na fakt, iż podanie wnioskodawcy jest załatwiane przez referat właściwy do spraw kadr lub księgowości. Dokumenty kadrowo - płacowe są wówczas jedynie wypożyczane z Archiwum Urzędu Miasta Krakowa do referatów właściwych do spraw kadr lub księgowości.
Wniosek rozpatrywany jest w ciągu 14 dni od dnia wpłynięcia. W sprawach szczególnie skomplikowanych lub czasochłonnych termin ten może ulec przedłużeniu do 1 miesiąca.
Nazwa podmiotu | Struktura podrzędna |
---|---|
Wydział Organizacji i Nadzoru | Oddział Zarządzania Dokumentacją w UMK i Archiwum zakładowe |
Nie dotyczy.
Nie dotyczy.
Art. 16a do art. 16e ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 i 1747).
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 Nr 14 poz. 67 i Dz. U. z 2011 Nr 27 poz.140).
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 unijnego ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzw. RODO) informujemy, że administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest Prezydent Miasta Krakowa z siedzibą Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez nas w celu udostępniania dokumentów z naszego Archiwum, o które wnioskujesz.
Informujemy, że:
Ponadto informujemy, że masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: adres pocztowy – ul. Wielopole 17a, 31-072 Kraków, adres e-mail: iod@um.krakow.pl.