przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Krakowa, poprzez obsługę stanowisk w Punkcie Obsługi Mieszkańców w siedzibie Wydziału w zakresie:
rejestracji pism w systemie SOS, RISS,
przygotowania wydruków przyjętej korespondencji,
przekazania zarejestrowanej poczty na stanowiska merytoryczne Wydziału,
przekazania przyjętej korespondencji do innych komórek organizacyjnych Urzędu;
prowadzenie rejestrów korespondencji i wniosków wpływających do Wydziału dla Referatów Ustalania Warunków Zabudowy, Referatu Ustalania Lokalizacji Inwestycji Celu Publicznego i Inwestycji Mieszkaniowych, Referatów Postępowań Administracyjnych oraz Referatu Postępowań Nieprocesowych w zakresie wszystkich kategorii, a dla Referatu Organizacyjnego i Referatu Prawnego w zakresie kategorii „0” i „670” w tym: - rejestracja spraw, - przypięcia pism do spraw w systemie SOS, RISS, - przekazanie poczty na stanowiska inspektorów;
obsługa techniczno – administracyjna Wydziału w zakresie wysyłki poczty – obsługa w systemie Spedycja - rozdzielanie zwrotnych potwierdzeń odbioru, - pieczętowanie zatwierdzonych projektów budowlanych;
prowadzenie Rejestru Wniosków, Decyzji i Zgłoszeń (RWDZ);
wprowadzanie danych zgłoszeń z projektem budowlanym do BIP;
obsługa skrzynki elektronicznej ePUAP;
sporządzanie sprawozdań dla GUS oraz GUNB w oparciu o bazę SOS i rejestry.