Prowadzenie Sekretariatu i obsługa administracyjno-biurowa Biura oraz organizacja kalendarza spotkań Dyrektora Biura;
Bieżąca ewidencja korespondencji wpływającej i wypływającej, w tym obsługa systemów dotyczących rejestracji spraw i pism oraz elektronicznej skrzynki pocztowej Biura;
Opracowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych i poleceń służbowych Dyrektora Biura;
Prowadzenie spraw osobowych pracowników Biura, tj. listy obecności, książka wyjść służbowych i prywatnych;
Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem Biura w materiały biurowe, wyposażenie (poprzez internetowy system zamówień - ISZ), druki, środki trwałe, sprzęt oraz bilety komunikacji miejskiej, a także nadzór nad ich prawidłowym wykorzystaniem;
Prowadzenie spraw związanych z wyjazdami służbowymi Dyrektora Biura oraz pracowników Biura (delegacje, diety itp.);
Przekazywanie do właściwej komórki ds. kontaktów z mediami materiałów i informacji prasowych sporządzonych przez odpowiednią komórkę organizacyjną Biura;
Załatwianie bieżących spraw kadrowych i socjalnych pracowników oraz prowadzenie ewidencji kart badań okresowych i terminowości ich wykonywania;
Prowadzenie ewidencji pieczęci używanych w Biurze, w tym: składanie zapotrzebowania, przekazywanie pieczęci pracownikom oraz ewidencjonowanie pieczęci przekazanych do kasacji;
Bieżące monitorowanie stanu ewidencji składników majątkowych Biura oraz wykonywanie innych zadań wynikających z instrukcji gospodarowania składnikami majątkowymi.