Do zakresu działania Referatu Obsługi Infolinii Miejskiej (CK – 02) należą następujące sprawy:
1) udzielanie informacji telefonicznej w zakresie:
a) spraw dotyczących zadań Gminy Miejskiej Kraków, w szczególności: kart usług, zakresów działania gminnych jednostek oraz godzin ich funkcjonowania,
b) wydarzeń kulturalnych, sportowych zleconych przez kierownictwo wyższego szczebla,
c) zapytań członków komisji oraz wyborców, dotyczących trwających wyborów/ referendów;
2) przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń problemów i pomysłów dotyczących funkcjonowania Krakowa;
3) rejestrowanie w aplikacji informatycznej udzielonej informacji telefonicznej, zgłoszeń problemów i pomysłów;
4) telefoniczne przeprowadzanie ankiet zlecanych przez komórki organizacyjne UMK, miejskie jednostki organizacyjne oraz Kierowników pionów;
5) współpraca z Referatem ds. Zgłoszeń i Analityki (CK – 03) w zakresie koordynacji działań i standaryzacji prowadzenia Bazy Wiedzy